Sorteren

hotels Pigadia (Karpathos stad)

Reviews over Pigadia (Karpathos stad)

Mooi schoon hotel.

Familie Ravensbergen
    27-9-2018

Personeel is vriendelijk. Drankjes in het hotel zijn erg duur. Het is een mooi schoon hotel. Met heerlijke bedden. Waterschoenen zijn wel makkelijk voor in de zee maar dan is het ook heerlijk. Helaas zijn er altijd mensen die het nodig vinden om handdoeken neer te leggen bij het zwembad erg jammer want er is genoeg plek. Hotel is zeker een aanrader. Het centrum is leuk en gezellig met winkeltjes en restaurants op loopafstand.

Fantastisch , genieten is het.

Mevr Pelkman
    20-9-2018

Mooi hotel erg schoon ,fijne bedden,vriendelijk en behulpzaam personeel.

Eten erg lekker en gevarieerd.

Heerlijk zwembad , fijne ligbedden ook aan het strand wel waterschoenen aandoen .

Koelkast en klusje op de kamer.

Dranken in het hotel zijn wel wat duurder.

Maar verder een super Hotel.

basic gemoedelijk hotel

A.E. Timmer
    14-9-2018

Ontzettend vriendelijk personeel, ze willen alles voor je doen. Het hotel ligt op een steile weg naar boven, voor mensen die niet goed te been zijn is dit geen aanrader. Maar verder een heel goed basic hotel, kamers en ontbijt ook basic maar ok.

De douche is wel aan een opknapbeurt toe.

Het uitzicht vanaf je balkon is geweldig.

Zwembad is ook heerlijk, lekker rustig en gemoedelijk.

Maar al met al wel een hotel waar we weer naar terug zouden gaan.

Schouten
    9-9-2018

Goed waren de bedden. Behalve de douche was aan de krappe, 70x70 en wc er tussen. Douche kop geen haak, van wegen water besparing. Verder was de kamer schoon 6x per week, schoon gemaakt. Airco extra 10€ per dag.

Goed hotel mooie ligging

Elise
    30-8-2018

Het hotel heeft een goede ligging mooi aan de zee.

Wij hadden 2 zeezicht kamers met balkon wat elke dag goed schoon werd gemaakt. Het ontbijdt viel me zeer mee na wat negatieve reacties te lezen...ikzelf heb wel beter gehad eerlijk is eerlijk maar ben niet ontevreden. Buikje was goed vol.koffie was lekker maar het drinken niet voor de kinderen. Maar dat kon je bij het zwembad wel weer bij kopen heerlijke verse smooties. Het eetgelegheid bij het zwembad kijkend over strand was geweldig met roze bloemen en prachtige zee.

Aanrader amoopy beach. En lefkos en eten bij poseidon top. Ik kan geen nadelen bedenken hotel en karpathos was heel mooi. Huurden om de dag een auto. Achter hotel wel 5 verhuur bedrijven naast elkaar.