hotels Pigadia (Karpathos stad)

Reviews over Pigadia (Karpathos stad)

Zeker nog een x

Jose,
    5-11-2018

Perfect hotel alles klopte. Heerlijk eten, schoon, personeel zeer vriendelijk. Leuk stadje op 1 min loop afstand

eten zeer matig en geen sfeer

hans,
    17-10-2018

accommodatie mooi maar matig voor 5 sterren hotel

Wie weet over een aantal jaren nog eens

A van Bavel,
    28-9-2018

de accommodatie is prima. Schone kamer, ik heb wel na vier dagen om nieuwe handdoeken moeten vragen. Bedlinnen is niet verschoont. Wat betreft het personeel: de meisjes waren heel lief en vriendelijk, de heren waaronder de eigenaar super chagrijnig. Het ontbijt was nog minder dan karig alleen brood met jam. Na een paar dagen hoorden we dat je om een plak kaas/ham kon vragen. De ligging is prima en het stadje Pigadia heel gezellig. Het voelt daarom een beetje dubbel, leuk maar ook zonde van sommige dingen die zo simpel verbetert kunnen worden

Mooi schoon hotel.

Familie Ravensbergen,
    27-9-2018

Personeel is vriendelijk. Drankjes in het hotel zijn erg duur. Het is een mooi schoon hotel. Met heerlijke bedden. Waterschoenen zijn wel makkelijk voor in de zee maar dan is het ook heerlijk. Helaas zijn er altijd mensen die het nodig vinden om handdoeken neer te leggen bij het zwembad erg jammer want er is genoeg plek. Hotel is zeker een aanrader. Het centrum is leuk en gezellig met winkeltjes en restaurants op loopafstand.

Fantastisch , genieten is het.

Mevr Pelkman,
    20-9-2018

Mooi hotel erg schoon ,fijne bedden,vriendelijk en behulpzaam personeel.

Eten erg lekker en gevarieerd.

Heerlijk zwembad , fijne ligbedden ook aan het strand wel waterschoenen aandoen .

Koelkast en klusje op de kamer.

Dranken in het hotel zijn wel wat duurder.

Maar verder een super Hotel.