We hebben een aantal aanbieders voor Piana voor je op een rij gezet:

Reviews over Piana

fijn hotel, fantastische ligging

falkvdven,
    10-8-2013

heel leuk hotel mooie kamers vooral de kamers met zeezicht lekker eten het menu van 39 euro is de prijs meer dan waard. Piana zelf is wel leuk maar niet heel bijzonder (doe jezelf een plezier en ga niet in piana avond eten). maar doe dat in het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtig uitzicht

Sofie,
    27-7-2013

Inderdaad prachtig een prachtig uitzicht. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten. Bij aankomst bleek er iets mis met onze boeking maar men heeft dit direct in de mate van het mogelijke opgelost. Zeer rustig zwembad. Minpuntje: dranken zijn inderdaad prijzig. Voor het overige aan aanrader.

Gereisd familie in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig uitzicht en heerlijk dineren!

S. Goosen,
    24-10-2012

Het hotel is het oudste van Corsica en ligt fantastisch mooi! De voorkant heeft een verfje nodig, maar aan de achterkant, op het terras is het een schitterend uitzicht. Je ziet de rode rotsen van de Calanche de Piana en beneden de zee van de Golf van Porto. Binnen is er een prachtige eetzaal, met fresco's, parket en chique gedekte tafeltjes voor het diner. De gastvrouw heeft hart voor de zaak en bedient met flinke stem. Dineren is echt aan te bevelen! Het lijkt wel een sterrenrestaurant en de prijs-kwaliteit voor een 3 gangen dagmenu is heel schappelijk! Bovendien is men heel flexibel in het aanpassen van voorkeuren (bijv. vegetarisch/ vis) Het ontbijt is echter sober: zonder fruit, kaas of vlees, maar dat is te vragen. De slaapkamers zijn ruim, hebben onderhoud nodig, met krakend parket en oude, korte bedden met deken/laken. Er waren een paar mieren op onze kamer. De badkamer met douche is voldoende. Aan te bevelen is een kamer te vragen met uitzicht op zee.

Gereisd met partner in oktober 2012

adembenemende ligging

neen,
    19-6-2011

de ligging van het hotel met een prachtig uitzicht vanuit alle hotelkamers maakt veel goed zoals de -voor een 4 sterren hotel- povere kamers/badkamers en de exorbitante prijzen voor consumpties. Het dorp Piana ligt op loopafstand en heeft twee goede dinerlocaties. Ontbijt is echter een must in het hotel zelf; niet vanwege het buffet (het blijft Frankrijk) maar (alweer) vanwege het uitzicht.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel in een rustig bergdorp

Yolanda en Ronny,
    9-8-2008

Capo Rosso is een goed hotel, maar voor ons te rustig. s'Avonds is er na het eten niets meer te beleven. Het is wel prachtig gelegen met een fantastisch uitzicht op de rotsen, maar anderzijds ook heel ongunstig. Als je een uitstap wil maken, moet je iedere keer een zeer tijdrovende kustweg afleggen. Het zwembad is relatief klein, maar je ligt er vaak alleen, zodat dit weinig uitmaakt. Het eten is goed, maar je hebt totaal geen keuze. De ene dag vlees, de volgende dag vis. Je kan dan wel iets anders bestellen, maar daar moet je dan, dacht ik, voor bijbetalen. Het is ook duur. 5 Euro voor 25 cl. bier en 14 Euro voor 33 cl. wijn. Je mag dit hotel niet vergelijken met een megahotel in Spanje, Turkije, ..., maar we hebben genoten van onze vakantie en ons verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2008