• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

hotels in Phuket

Reviews over accommodaties in Phuket

Volgend jaar weer? Ja ik wil

Iris, 7-2-2018

Het was een heerlijke vakantie. Een mooi zwembad en vriendelijke personeel. Ook zitten er leuke stand tentjes waar je heerlijk kan eten. ik de buurt zit het restaurant Bleu Manao. Dit is een aanrader. Heerlijk eten voor heel weinig. De massages in het hotel zijn heerlijke en duren ongeveer 1 uur voor 7 euro. Heerlijk ontbijt met uitzicht op het stand. Ik zou zo weer gaan en een vriendin van mij gaat ook naar Kamala Beach omdat ik het had aangeraden om te gaan.

en Ohja ga met lokale naar Phi Phi eilanden. Doe dit niet via touroperator, maar regel dit lokaal.

Geweldig

Nick Ernst-Treffers, 6-2-2018
    Geweldig resort op en top luxe. Vriendelijk personeel en heerlijk eten!

Super!

Danielle, 26-1-2018

Wij hadden dit hotel geboekt omdat de beoordelingen redelijk positief waren, en de prijs niet te hoog was. We verwachtten er niet heel veel van, maar uiteindelijk viel niets tegen! Het was een super hotel. Aangezien velen hier zeiden dat het ontbijt matig was, hadden we alleen wat broodjes en beleg verwacht. Maar dit was door onze ogen hartstikke goed! Verschillende broodjes, zoetigheden, eieren, omeletjes die ze vers voor je maakten, warm eten.. Ook het middag -en avond eten was hartstikke goed en niet duur. Het hotel was mooi en werd goed onderhouden. De zwembaden waren rustig en prima. Wij vonden het hotel helemaal niet zo hoog gelegen, en er was ook gewoon een lift. Je kan makkelijk naar het strand lopen. Karon zelf was klein maar leuk. Na een week heb je het wel een beetje gezien, maar je kan makkelijk naar een ander plaatsje. Wij hebben hier een super vakantie gehad, en raden het iedereen aan!

TIP: Ga naar Elephant Jungle Sanctuary Phuket, waar ze olifanten uit de toeristenindustrie redden. Wij hebben daar een dag gehad om nooit te vergeten. Ga zeker NIET op olifanten rijden, dit lijkt leuk maar deze dieren worden zwaar mishandeld en verwaarloosd.

Prima en goed hotel, goede ligging, lekker ontbijt

Niels, 25-1-2018
    Het hotel met 2 zwembaden ligt aan het eind van Patong Beach. Een prima locatie dichtbij cafe's, eettentjes, kraampjes waar je excursies kan boeken en op loopafstand naar een hele leuke versmarkt waar je lekker kan eten en de grote stapstraat Bangla Road. Aangezien ik als man alleen reisde moest ik bij het inchecken ook een formulier tekenen. Als ik een meisje zou meenemen kostte me dat 2000 baht. Dit was een beetje jammer en kwam niet gastvrij op mij over. De hotelkamer was van alles voorzien. 2 persoonbed, balkon met uitzicht op het strand, kluis met digitaal codeslot, TV en badkamer met douche in bad en normale wc. Kwa schoonmaken schort het wel en ontdekte ik nog wel wat haren. In de loop van de vakantie ontdekte ik zelfs dat mijn hotelkamer bedwantsen had! Heel irritant en ik had elke ochtend als ik wakker werd een nieuw jeukend bultje erbij! Het ontbijt van 06:30 tot 10:30 was erg lekker waarbij je van alles kan kiezen. Geen 4 sterrenhotel. Eerder 3, maar zeker aan te raden!

Vakantie en verblijf was fantastisch.

Ilhame Bachao, 13-1-2018
    Alles was goed. Alleen wennen aan de mentaliteit van de lokale bevolking
Phuket scoort een 7,5 uit 10, op basis van 335 reviews