Reviews over Pfunds

Fantastisch hotel waar de gast centraal staat

Jos en Miranda Jansen, 20-8-2017
    Op dit hotel is niets aan te merken. Heel rustige ligging, prima keuken, kamers worden dagelijks schoon gemaakt. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Het enigste min-puntje wat ik kan verzinnen is het niet beschikbaar zijn van een nederlands talige TV-zender, maar wie gaat er nou op vakantie om TV te kijken! Trouwens: wij waren hier dit jaar voor de 12-e keer.

Heerlijk verblijf

AdriJean, 8-8-2017
    Alles was prima. Kamer dik in orde (enigszins gedateerd) met kluisje. Heerlijke sauna's. Lekker gegeten tegen zeer schappelijke prijs. Mooie omgeving voor wandelingen en dicht bij Samnaun (belastingvrij gebied). Prettige bediening. Gemakkelijk was ook dat wij kamer met ontbijt hadden en ieder zijn eigen ontbijttafel had.

Basic

Brgitte, 12-2-2017

Goed drie sterren hotel.

Ontbijt gewoontjes net zoals het avondmaal.

Kamers goed.

Sauna mooi.

Hotel ligt half uur rijden van de piste best lang.

Er rijdt geen skibus.

Fantastisch hotel

J. Vos, 22-12-2015
    Er is eigenlijk geen minder goed punt op te nomen. Kamers zijn voortreffelijk, personeel is erg vriendelijk en eten is bijzonder goed. Kortom een hotel om graag te verblijven als je in Oostenrijk bent of op doorreis bent richting Italië.

Goed hotel

silviaclaes, 13-7-2014
    op voorhand gereserveerd met een groep, toen we hier aan kwamen hadden ze geen kamers voldoende en moesten 3 koppels ( waaronder wij ) in een ander pension slapen ( kleine oude kamers, niet ok ) Het avond eten en ontbijt hadden we in Hotel Edelweiss. Zowel het avondeten als het ontbijt was prima in orde. We hadden een keuzemenu bij het avondeten. Bij het ontbijt was alles aanwezig en was de bediening prima en vriendelijk!
Pfunds scoort een 8,5 uit 10, op basis van 24 reviews