We hebben een aantal aanbieders voor Pfunds voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Pfunds voor je op een rij gezet:

Reviews over Pfunds

Zeer goed en gastvrij hotel

Erik Kelder,
    28-8-2018

Zowel qua accommodatie als gastvrijheid klopt alles in dit hotel. De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk. Er wordt hier erg goed voor de gasten gezorgd. De kamers zijn onlangs gerenoveerd (alles ruikt als nieuw) en worden ook erg goed schoon gemaakt. We hebben meerdere malen gebruik gemaakt van de wellness, heerlijke sauna's, rustruimten en douches. De wellness lijkt in het echt een stuk groter dan dat de foto's op de website doen vermoeden. We hebben ook gebruik gemaakt van het buitenzwembad, een goed zwembad en aangenaam omdat het water ook verwarmd is.

Zowel lunch als diner was erg goed, heerlijke streekgerechten maar bijvoorbeeld ook mediterraans. Een klein puntje van kritiek zijn misschien de tijden waarop het diner plaatsvind, dit zou van ons wel iets langer mogen. Al met al hebben we het hier erg goed gehad.

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Bert Kelder,
    28-8-2018

Al een aantal malen hebben wij van de gastvrijheid van de medewerkers van het hotel mogen genieten.

Het hotel met name de kamers is recent gerenoveerd waardoor extra comfort.

Al het personeel is super vriendelijk en Andreas Madreiter heeft tijdens het bedienen altijd wel even tijd voor wat persoonlijke aandacht voor de gasten.

De kamers worden tijdens je verblijf keurig onder houden en ruim voorzien van schone handdoeken.

Het eten is elke keer weer een belevenis, alles met smaak en veel verse producten voor je gemaakt.

Ook het ontbijt is zeer ruim en goed voorzien.

Al met al is het verblijf in het hotel geweldig om mee te mogen maken.

Wij komen zeker weer in het hotel Kajetansbrucke terug, eigenlijk wil je aan het einde van je vakantie niet weg.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Zeker 'n aanrader!

Ingrid,
    28-8-2018

Prima hotel, je voelt je echt welkom, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima kamers, schoon en netjes, gratis wifi. Zwembad erbij is ook fijn na veel wandelen en tripjes. Mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima hotel en heerlijk zwembad. Diner kan beter.

Linda,
    14-8-2018

Prima hotel. We zijn hier vier dagen geweest. Het zwembad is heerlijk. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Ontbijt was prima, maar het diner kan beter. Smaakloos en onder ons gezelschap was een vegetariër. Hier werd helemaal geen rekening mee gehouden. Erg jammer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zeer goed hotel geweldige sauna centraal gelegen

John,
    10-11-2017