Reviews over Pfunds

Zeer goed en gastvrij hotel

Erik Kelder
    28-8-2018

Zowel qua accommodatie als gastvrijheid klopt alles in dit hotel. De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk. Er wordt hier erg goed voor de gasten gezorgd. De kamers zijn onlangs gerenoveerd (alles ruikt als nieuw) en worden ook erg goed schoon gemaakt. We hebben meerdere malen gebruik gemaakt van de wellness, heerlijke sauna's, rustruimten en douches. De wellness lijkt in het echt een stuk groter dan dat de foto's op de website doen vermoeden. We hebben ook gebruik gemaakt van het buitenzwembad, een goed zwembad en aangenaam omdat het water ook verwarmd is.

Zowel lunch als diner was erg goed, heerlijke streekgerechten maar bijvoorbeeld ook mediterraans. Een klein puntje van kritiek zijn misschien de tijden waarop het diner plaatsvind, dit zou van ons wel iets langer mogen. Al met al hebben we het hier erg goed gehad.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Bert Kelder
    28-8-2018

Al een aantal malen hebben wij van de gastvrijheid van de medewerkers van het hotel mogen genieten.

Het hotel met name de kamers is recent gerenoveerd waardoor extra comfort.

Al het personeel is super vriendelijk en Andreas Madreiter heeft tijdens het bedienen altijd wel even tijd voor wat persoonlijke aandacht voor de gasten.

De kamers worden tijdens je verblijf keurig onder houden en ruim voorzien van schone handdoeken.

Het eten is elke keer weer een belevenis, alles met smaak en veel verse producten voor je gemaakt.

Ook het ontbijt is zeer ruim en goed voorzien.

Al met al is het verblijf in het hotel geweldig om mee te mogen maken.

Wij komen zeker weer in het hotel Kajetansbrucke terug, eigenlijk wil je aan het einde van je vakantie niet weg.

Basic

Brgitte
    12-2-2017

Goed drie sterren hotel.

Ontbijt gewoontjes net zoals het avondmaal.

Kamers goed.

Sauna mooi.

Hotel ligt half uur rijden van de piste best lang.

Er rijdt geen skibus.

Fantastisch hotel

J. Vos
    22-12-2015

Er is eigenlijk geen minder goed punt op te nomen. Kamers zijn voortreffelijk, personeel is erg vriendelijk en eten is bijzonder goed. Kortom een hotel om graag te verblijven als je in Oostenrijk bent of op doorreis bent richting Italië.

Goed hotel

silviaclaes
    13-7-2014

op voorhand gereserveerd met een groep, toen we hier aan kwamen hadden ze geen kamers voldoende en moesten 3 koppels ( waaronder wij ) in een ander pension slapen ( kleine oude kamers, niet ok ) Het avond eten en ontbijt hadden we in Hotel Edelweiss. Zowel het avondeten als het ontbijt was prima in orde. We hadden een keuzemenu bij het avondeten. Bij het ontbijt was alles aanwezig en was de bediening prima en vriendelijk!