• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Petra

N. Natte, 30-1-2018
    We zijn twee x op Lesbos geweest eerst in Panselinos, later Theofilios Superior. Dat ligt wat meer aan de kust. Als je alles in de buurt wil hebben strand, winkeltjes, mooie dingen te bekijken. Bewoners zijn vriendelijk en groeten je. Heerlijk eten. Een ouderwets warm gevoel krijg je. We zijn van dit eiland gaan houden. Geen overdreven luxe maar alles perfect. Heerlijke bedden goed eten aan het zwembadbar. Vriendelijk personeel, heerlijk zwembad. Een aanrader!!!! Het eiland biedt voor elk wat wils. Het geurt ook naar de kruiden die zo langs de weg groeien. Schildpadden die zo de weg oversteken.

Heerlijk

Mary van den Oord, 27-12-2017

Eenvoudig klein hotel zonder luxe met een fantastische strandbar waar de service en gezelligheid het vakantiegevoel compleet maken. Je steekt de straat over en je bent op het strand waar de ligbedden met parasols gratis zijn, als je wat eet of drinkt bij de strandbar waar het eten erg goed is. De eigenaars Kostas en Hlectra zijn lieve, warme mensen die het hun gasten graag naar de zin maken.Het is een zand strand maar wel gladde stenen in het water waarbij je niet zonder waterschoenen kan. De sfeer onder de gasten is goed en je hebt snel leuke contacten, De wekelijkse barbeque is erg goed verzorgd en erg gezellig. Het zwembad stelt niks voor en het is echt niks voor kinderen maar daarom juist voor ons idiaal.

Het dorpje Petra is tien minuten lopen en is klein maar gezellig, veel restaurantjes waar je lekker kan eten, vriendelijke bediening en niet duur. Als je een hele relaxte vakantie wil zonder poespas en luxe dan is dit de vakantie voor jou, wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

Super fantastisch Hotel

Em Leur Visser, 28-9-2017

Alles was goed, wij hebben het super naar ons zin gehad!

Het personeel, zowel aan de balie, in het restaurant en de schoonmaaksters zijn super mensen!

Wat je ook vraagt, ze staan gelijk klaar voor je!

Het hotel is schoon en netjes, ligt op een mooie locatie!

Niets op aan te merken!

Gemoedelijk

P Boerboom, 20-9-2017
    Relaxe sfeer kamer eenvoudig maar goed voor de prijs die we betaalde !

Classic maar fantastisch

Verhagentjes, 16-9-2017
    Kamer classic, goede bedden. Alles wat je nodig hebt om te slapen. Je leeft tenslotte buiten. Ontbijt goed maar op den duur eentonig. Gezellig en zeer vriendelijk personeel . Ligging is rustig net buiten centrum. Drie verschillende loop routes om naar het centrum/strand van petra te lopen. Prijs kwaliteit klopt.loop richting anaxos en je vindt een mooi rustig strandje ideaal voor kinderen. Taxi ritjes zijn niet duur.
Petra scoort een 8,4 uit 10, op basis van 486 reviews