We hebben een aantal aanbieders voor Peñíscola voor je op een rij gezet:

hotels Peñíscola

We hebben een aantal aanbieders voor Peñíscola voor je op een rij gezet:

Reviews over Peñíscola

Super voor herhaling vatbaar!

Harmke,
    1-12-2018

Het is hier ontzettend mooi, en rustig. Nog erg Spaans. Vele bezienswaardig heden, zoals een kasteel waar game of trones is opgenomen

Gereisd met partner in juni 2018

Sfeer, warmte, gezelligheid en cultuur.

Miriam,
    21-11-2018

Moorse invloeden, de ligging en de Spaanse sfeer geven dit witte stadje in het water een bijzondere uitstraling. Het hotel ligt wat rustiger gelegen aan de wandelboulevard maar op hele mooie loopafstand van het oude stadscentrum.

Wij komen graag terug in dit hotel voor de prima kwaliteit eten, vriendelijke bediening en propere luxe kamers. Kom je voor Kees Kroket of typisch Hollandse barretjes dan ben je op het verkeerde adres. Hier vind je alleen de sfeervolle tapa's barretjes in de kleine, sfeervolle steegjes van de binnenstad.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Super hotel met ruime kamer en goede maaltijden

Fred en Carla Beumer,
    15-10-2018

In Hotel Peniscola Plaza hebben mijn man en ik van 1 t/m 10 oktober verbleven op basis van all-inclusive. Super hotel. Alle maaltijden, zowel 's middags als 's avonds, in buffetvorm, ruime keuze, ook echte Spaanse specialiteiten. Je kunt kiezen uit buffetrestaurant, alsook voor de Brasserie, de Italiaan of Mare Nostrum (visrestaurant) waar je à la carte kunt eten. Dit dien je vóóraf, bij voorkeur op de aankomstdag, te reserveren. Mare Nostrum was in deze periode (okt.) beetje lastig, omdat dit restaurant alleen in het weekend open was voor de avonden. Verder zeer ruime kamer, 2639, op 6e verdieping met uitzicht op zwembad, animatie en terras. Twee ruime bedden en ruime opbergkast, grote badkamer met dubbele wastafel met föhn, (vergroot)spiegel en div. accessoires. Groot balkon.

Géén minpunten.

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima!

H Kerssies,
    8-10-2018

Gran hotel.

Prima hotel met vriendelijk personeel

Zeer ruime kamer met prima bedden.

Heerlijk ontbijt en ook lekker diner met gratis wijn en water.

Zijzeezicht

Met groepsreis.

Gereisd met partner in mei 2018

geweldig, ga voor de 14de maal naar Papa Luna

Joop van Kampen,
    15-8-2018

alles is goed aan dit hotel vanaf binnenkomst tot aan vertrek, kan niet bedenken wat niet goed was.

Gereisd met partner in september 2017