Penang - Georgetown

We hebben een aantal aanbieders voor Penang - Georgetown voor je op een rij gezet:

hotels Penang - Georgetown

Reviews over Penang - Georgetown

Fantastisch!

Sandra,
    14-11-2017

Als je aan komt bij dit hotel vraag je je eerst wel even af "waar ben ik terecht gekomen??"

Maar zodra je door de deur naar binnen gaat kom je in een prachtig hotel, met alle service die je wenst! geweldig personeel, heerlijk ontbijt, mooie grote kamers inclusief een apart zitje en dan ook nog van die kleine extra's een kaarsje aan doen op het toilet vlak voor je "thuis" komt. Een bordje met fruit en drankjes bij aankomst. Als ze een koffer op de gallerij zien komen rennen ze naar boven om je te komen helpen. Zonder dat ze daarna fooi van je willen, ze doen dit echt uit service. Heerlijk om hier te verblijven!!

Gereisd met partner in oktober 2017

Netjes en centraal gelegen

C.Poldervaart,
    15-9-2016

Mooi hotel met nette schone kamers.

Leuk zwembadje maar daar zijn we niet in geweest.

Wel erg massaal allemaal.

Gereisd met vrienden in september 2016

Prachtig 4-sterren hotel

Marloes Mulder,
    10-5-2016

Dit hotel is van alle gemakken voorzien. Luxe, vriendelijk personeel (koffers worden voor je naar boven gebracht, dit voelde wat ongemakkelijk maar is in Maleisië heel gebruikelijk), deuren worden voor je open gedaan en het ontbijt is wel 40 meter lang. Warm (probeer de heerlijke wafels!), koud, fruit, yoghurt. Alles is er. Maleisisch eten maar ook gewoon brood etc. Van hieruit kun je perfect George Town aandoen. Het straatleven ervaren in Little India. Alles op loopafstand.

Gereisd met partner in april 2016

Hotel met persoonlihjke aandacht

marcel_vdbrink,
    9-10-2015

Nog nooit een hotel gehad dat zoveel aandacht aan de gasten besteedt. Ontbijt is een keuze uit 6 en erg lekker. Elke avond een lekkernij op de kamer. De binnenkant is echt ingericht in orginele staat zonder op confort ib te boeten. Hotel zit op loopafstand van het centrum naar ook de gratis hop on/off bus stopt dichtbij. Onze kamer had een bed met hoge achterkant, als je langer dan 195 bent dan gaat het niet passen, maar ik weet niet of elke kamer hetzelfde bed heeft.

Gereisd met partner in oktober 2015

Oase van rust - Echt een juweeltje!

Eline,
    13-4-2015

Mocht je ooit de kans krijgen om bij Noordin Mews te overnachten; niet nadenken en gewoon doen! Wat hebben wij genoten. Wij hebben lang getwijfeld of we een strandhotel zouden kiezen of een authentiek hotel in Georgetown. Mede door de aantrekkelijke prijs hebben we voor Noordin Mews gekozen en daar hebben we geen spijt van gehad!

Toen wij de straat in reden vroegen wij ons af of wij wel goed zaten. Eenmaal bij Noordin Mews aangekomen kwam de receptioniste gelijk naar buiten om ons te helpen met parkeren (gratis voor de deur) en onze bagage. Na een uitgebreide rondleiding kregen we op onze kamer een welkomstdrankje en vers fruit aangeboden.

Vanuit het hotel loop je zo het centrum van Georgetown in. Na een lange dag in de drukke stad was het heerlijk 'thuiskomen' en een duik te nemen in het zwembad. 's Avonds is het met de lantaarns erg sfeervol!

Er is veel aandacht besteed aan alle details. Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt aan het zwembad is top. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2013