Sorteren

hotels Pays de la Loire

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Marieke Hinke
    26-7-2018

Een gastvrije en sfeervolle plek om lekker tot rust te komen. Geweldig restaurant, heerlijke locale wijnen en een sfeervol terras op het dorpsplein. Ideale uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. Prachtige wijnvelden, zonnebloemvelden, de Abdij, de vele grote en kleine wijnhuizen, kastelen, Chinon, Saumur genoeg om te zien en van te genieten!

Lekker rustig slapen en een prima ontbijt

imke
    23-7-2018

Een rustig hotel met zeer aardig personeel en een prima ontbijt.

De ideale plek voor rustzoekers. Buiten is een fijne tuin met terras.

Geweldige plek!

Foppe
    21-7-2018

Heerlijk familiehotel, prachtige , grote gerestaureerde kamers. Uitstekende ligging voor wijn en kasteelbezoek. Gelegen in een mooi park.

5-7-2016

Een heerlijk hotel met zeer vriendelijke mensen!

Dit is genieten!

Jokra
    22-1-2016

Wij hebben gebruik gemaakt van de chambre d'Hote.

Goed aan te rijden.

Niet anders dan lof hierover.

Heerlijk geslapen en prima ontbijt. De kinderen (9 en 6) hebben hadden gelijk contact met andere kinderen die in de lodge verbleven.

Zwembad was top!!

Op het terrein volop de ruimte om te spelen.

We zijn 's avonds aangeschoven bij de table d 'Hote wat ook heerlijk was. Lekker gegeten en gedronken.

We mochten ook bij de Lodges kijken, wat zien deze er super uit! En ook prima ligging.

Kamers zijn beetje prijzig maar dit hebben wij er graag voor over gehad.

Pays de la Loire scoort een 7,6 uit 10, op basis van 3852 reviews