Sorteren

hotels Parga (Epiros)

Reviews over Parga (Epiros)

Fantastisch!!

Marina
    5-10-2018

Zeker een aanrader!!!

Alles is top, de kamers, het eten, het personeel en het uitzicht!!

In één woord GEWELDIG!!!!

Heerlijke vakantie gehad,beslist een aanrader!

Ria
    15-9-2018

Fijn hotel,erg schoon en uitstekend ontbijt,alles vers ook het fruit. Wij hadden halfpension en konden voor het diner kiezen van de hele kaart, het eten was heerlijk en goed verzorgd. De kamer was ook prima,goed bed en ruime badkamer,elke dag schone handdoeken en een paar keer per week bedverschoning. Gezellig zitten bij het zwembad met een bar waar je ook kunt eten overdag.Prachtige omgeving,auto gehuurd en naar de kloosters van Meteora geweest,heel indrukwekkend,beslist gaan zien. Er is veel te zien en Parga is erg mooi en gezellig.

betoverend

Henny Ketting
    9-9-2018

Chris, de eigenaar en zijn vrouw en al het personeel hebben maar 1 doel voor ogen, namelijk de gast een glimlach op zijn gezicht te toveren door echt alles voor de klant centraal te stellen. Gemoedelijkheid vanuit het personeel , in combinatie met kamers die elk een eigen thema hebben en brandschoon zijn en gehouden worden, en de wat verder van het strand gelegen lokatie, zijn een heerlijk welkome afwisseling van de toeristische hectiek van de boulevard van Parga.

Hoewel klein en erg onderbelicht beschikt Irida Boutique over een geweldige kok die met hart en ziel wil koken en daarbij speciale wensen met liefde vervult, ook als die niet op het menu staan. Jammergenoeg is alleen de toegankelijkheid voor de mindervalide erg lastig door de steile en lange oprit naar het hotel vanaf de weg.

Perfect.

Liesbeth ‘t Jong
    7-9-2018

Perfect hotel. Schoon, vriendelijk personeel, goed eten en drinken. De kamer met balkon was heel mooi. Wij liepen ‘s avonds naar Parga en namen voor 5 euro een taxi terug naar boven.

Een tweede thuis

John
    5-9-2018

Gezellig familie hotel waar niets te veel is. Het is elke keer thuiskomen in een warm nest.