Palmanova

Reviews over Palmanova

dit is echt vakantie

jessie van Rooij,
    11-1-2019

wij hebben echt onwijs genoten. eten was super, gevarieerd en vers.ook voor de kinderen zat er iedere dag wel iets tussen. all in was ook goed. personeel gaf advies over een goede wijn die bij de all in formule behoorde. als iets niet all in was, was er altijd wel een goed alternatief wat wel all in was. zwembad is super tof voor kinderen van de basisschool leeftijd. en piratenboot was ook leuk voor peuters kleuters zonder diploma. wij hadden royale terasse kamer. pal in de zon niet te harden op het terras overdag. savonds wel lekker. jaccuzi werd goed onderhouden. dagelijks ph metingen etc. wij hebben er achteraf te weinig gebruik van gemaakt, voor ons niet het geld waard. overdag was het te heet op het terras en savonds zaten we bij de show. wellicht voor een ander wel die savonds nog veel op het terras zit. wij gingen vaak met de kids na het avond programma om een uur of 22.30 ook naar bed. kamer en handdoeken goed schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige ligging!

Danspommerans,
    4-11-2018

Prima hotel, met name de ligging is geweldig. Je loopt zo naar het strand en winkels . Aldi op loopafstand. Nette kamers. Helaas na het douchen elke keer een waterballet in de badkamer. Na klagen bij de receptie uiteindelijk een andere kamer gekregen, maar daar helaas hetzelfde verhaal. Een tweede keer verhuizen lukte niet omdat het hotel vol zat. Elke dag dweilen dus!

Heerlijke buffetten, voor ieder wat wils.

Rommelige eetzaal, groot en onpersoonlijk, met enigszins afgebladderde stoelen.

Personeel kon vriendelijker!

Dat geeft je vakantie toch net iets extra.

Zwembad prachtig, maar ligt grotendeels in de schaduw, waardoor er erg veel bedjes aan een kant staan en men daar dan ook erg dicht op elkaar komt te liggen.

Water echt ijskoud!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

hele goede vakantie gehad

maarten,
    29-10-2018

schitterend hotel de all inclusief is heel erg uitgebreid,haast alle cocktails en sterke drank zit hier ook bij inbegrepen dat is wel eens anders.

eten is gewoon super te noemen,allemaal vers bereid en iedere dag compleet anders.

voor de mensen die een kamer willen boeken met dakterras : denk hier 2 keer over na,de jacuzzi is iedere avond vanaf 21.00 gesloten wegens onderhoud/reiniging.

hier hebben wij een extra voor gekozen zodat wanneer onze dochter in bed lag,wij nog even lekker konden genieten..nou niet dus ..zonde geld..

dit geven hun ook niet aan op hun site, grote domper!

personeel is super vriendelijk,en dat het zwembad maar 1 meter diep is was heerlijk, onze dochter kon overal staan dus geen zorgen en constant opletten.

prima vakantie gehad met zn allen.

gaan we nog eens? nee helaas voor dat bedrag mag je toch iets meer verwachten .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

fantastisch echt een aanrader

R de Wijs,
    24-10-2018

uitstekend hotel met een goede all incl formule vriendelijk personeel goede bedden

en prachtige kamers met een fenomenaal uitzicht

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een fijne vakantie gehad

Marianne,
    14-10-2018

Een fijne vakantie gehad in dit hotel. Het eten was prima, de hotelkamer perfect. Ik kreeg een tweepersoonskamer met bad terwijl ik alleen was. De service was ook goed. Het is wel gericht op de Franse toerist. Animatie spreekt wel Engels maar niet iedereen kan dat. Jammer dat het eten in het OLE restaurant ook in buffetvorm was. Had hier graag een 3 gangen menu gezien. Strand op loopafstand, maar er staat ook een busje klaar die je naar het strand brengt. Fijne ligbedjes bij het zwembad. Handdoeken om te huren klein.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018