Sorteren

Reviews over Palma de Mallorca

Goed hotel

Janske Nieuwland
    14-10-2018

Goed hotel, alleen te weinig personeel in het restaurant en aan de buitenbar.

Verder ook niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Wel fijn dat er een shuttlebus om het half uur naar Palma Nova rijd.

Super vakantie gehad

Dani
    11-9-2018

Het was niet overal schoon.

Verder was het een top hotel met goed eten en super personeel.

Aanrader!

Iris
    11-5-2018

Heerlijk hotel, super ligging met een heel fijn dakterras met uitzicht over de jachthaven. Kamers allemaal nieuw/modern en erg schoon. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ik ben een lang weekend samen met mijn man geweest en hebben ons prima vermaakt. Hotel is ingericht op volwassenen, er is een klein overdekt zwembad en een bubbelbad, met kinderen zou ik hier niet heen gaan.

Geweldig

Jordy
    13-4-2017

Paar dagen Blue Bay geboekt.

Lokatie is goed, de hotel zit op een bergje waardoor je mooi uitzicht hebt over de haven, mocht je aan de zeekant zitten. We werden hartelijk ontvangen door de receptionist. De kamer was groot genoeg en de badkamer zag er schoon uit. Wij verbleven op basis van halfpension. Mocht je dit willen doen dan raad ik dat aan. Het eten is heel goed. 's ochtends en 's avonds ruime keuze. Een woord geweldig. Zeker de moeite waard voor een paar dagen Mallorca.

hoge ligging

Raili
    8-8-2014

In de gedeelte waar wij zijn verbleven waren kamers en sanitair echt verouderd. Ik kreeg echt zo'n camping gevoel. Maar het uitzicht was prachtig!

porto pi winkelcentrum op 1 km;