• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Paimpol

Reviews over Paimpol

• 8camawil22-06-2013

leuke stad met veel dingen te doen.

leuke bestemming voor het hele gezin. met vele dingen in de directe omgeving te doen. strand baai stoomtrein haven fietsen

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Pluim, MC08-07-2007

Dit plaatsje tijdens een groot botenfestival bezocht, de haven was super gezellig, veel live muziek, mooie schepen. in het dorp zijn de nodige dingen aanweizg zoals leuke restaurants aan de haven, een bank etc. Ben zelf alleen 2 weken aan de haven geweest, dus over het dorp zelf kan ik weinig vertellen. Ook zijn er naar mijn idee geen stranden.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 1Stranden

Gereisd in juli 2007

• 9Wilhelmine17-02-2007

Mooi havenstadje, gezellige uitgebreide markt, alleen in het hoogseizoen druk, gezellige haven om door te wandelen en te kijken. In 2007 weekend van 5 augustus Chant de Marins groot visserfeest met optredens van diverse shantykoren maar ook keltische muzieken in 2007 in het teken van Zuid Afrikaanse muziek.Ik geniet weer iederen keer als ik er ben van de wijdsheid van het landschap het zicht over de zee en het stressvrije tempo van de Bretonnen. Als het 's-morgens bewolkt is schijnt in de middag weer de zon. Dit is vaak afhankelijk van het tij. In 2006 tijdens een verblijf van 5 weken maar 1 keer 1 dag regen gehad. Aanrader.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met partner in augustus 2006

• 9marjan24-09-2006

Erg gezellig. Leuke haven, leuk winkelcentrum. Wel toeristisch maar niet te. Aanrader!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur