Owen Sound

hotels in Owen Sound

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Owen Sound

Reviews over Owen Sound

• 7Guido18-04-2012

Leuke uitvalsbasis

We hebben in april enkele dagen in Owen Sound verbleven. Dit omdat we het naburige natuurgebied Bruce Peninsula wouden bezoeken en deze plaats centraal ligt. Owen Sound beschikt over de bekende winkel- en restaurantketens die vooral aan de rand van de plaats gelegen zijn. Hiernaast is er nog een winkelstraat (mooie oude gebouwen) met de kleinere winkels. Iets buiten deze plaats een mooie waterval: Inglis Falls.

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2012

• 6Blue Jay29-12-2008

Schön gelegen

Owen Sound ist eine Versorgungsstadt für die kleineren Orte des Umlands. Die Geschäfte, wie auch die gesamte Stadt, spiegeln den kanadischen Alltag. Wer das echte Kanada erleben will sollte also mal vorbeischauen.

Da Owen Sound auf die praktischen Erfordernisse des Lebens ausgerichtet ist, findet man hier keinerlei touristischen Highlights, die es zu besuchen gilt.

Als Ausgangsbasis für Ausflüge in die wundervolle Umliegende Natur ist es jedoch bestens geeignet.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in september 2008

• 8Nisu07-02-2005

We zijn op onze rondtour in Owen sound terecht gekomen op een KOA-camping, ik meen dat een Zwitser de eigenaar is, Het is een hele rustige camping waarvandaan je leuke tochten kunt maken. We wilden daar een paar dagen blijven maar door pech is het maar 2 nachten geworden. We hebben daar heel Nederlands een chinees gepakt. Heel bijzonder. De mensen komen daar alleen om te eten en niet voor het gezellig eten. Toch wel een plezierige ervaring. Trouwens alle KOA en staatscampings vinden wij goed en schoon. Zorg wel dat je genoeg eten bij je hebt er zijn bijna geen kantines en winkels op de campinggrounds.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Omgeving
    • 1Stranden

Gereisd in februari 2005

• 10Reina E18-08-2004

Als je naar Owen Sound gaat dan moet je echt gaan voor de natuur

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur