Reviews over Ostseebad Göhren

top

lianvos,
    30-8-2013

het is Genieten met een hoofdletter, we hadden een juniorsuite met groot balkon met uitzicht op zee, onze kleine hond mocht aangelijnd mee in het restaurant, kamer was super proper, als e gewend bent op hotel met slippers te lopen en thuis blootsvoets kon je dat hier ook, alleen het mooie dat het op het hoogste punt van gohren ligt heeft het nadeel dat het een flinke klim is en de meeste van de fiets afgingen en te voet verder gaan maar laat dit geen belemmring zijn. rugen is in het algemeen een aanrader als je eens een ander soort strandvakantie wil.

Gereisd met partner in augustus 2013

Heerlijk genoten van strand en natuur

J. Matthijssen,
    27-8-2013

Het ontbijt was geweldig goed en zeer divers. Uitmuntend. Ook het avondeten was elke avond zeer divers én overheerlijk. Variaties van vlees- en visgerechten, en vegetarische gerechten; alles even verrukkelijk. Wij hebben zeer genoten van het hotel, de omgeving die voor iedereen iets te bieden heeft. Strand, natuur, wandelingen, fietstochten, wellness (in het hotel aanwezig), de diverse bezienswaardigheden op het eiland Rügen, De Razende Roland(stoomloc), rust.

Gereisd met partner in augustus 2013

Mooi en goed hotel met beperkingen

steylemans paul,
    2-8-2013

de kwaliteit van het ontbijt is geen 4 sterren waard.Goedkoopste producten worden aangeboden.De zalm is uitstekend.Personeel is niet opgelijd om op te dienen wel om af te ruimen.Brutale dame bij het toekennen van een tafeltje.Avondbuffet is iets beter dan een wegrestaurant.Mooi hotel en goede wellness met ruim zwembad.Na 3 dagen in het dorp gaan eten.Ruime keuze en lekker.

Gereisd met partner in januari 2013

Geweldig hotel, echt een aanrader!

Claudia,
    16-6-2013

Het hotel ligt in het centrum van Göhren op het eiland Rügen, vlakbij het strand met boulevard, restaurants en winkels. Vanuit het hotel uitzicht op zee. Het hotel heeft een fantastisch wellness landschap met sauna, stoombad en zwembad. Verder een heerlijke zonneweide met uitzicht op zee. Alles is zeer schoon, fris en netjes. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je er meteen helemaal thuis en bovenal voel je je welkom en een gewaardeerd gast. Kortom, uitmuntende service! Het ontbijt en het dinerbuffet is uitgebreid, goedkoop en overheerlijk. Echt een aanrader voor een relax weekje aan zee!

Gereisd met partner in juni 2013

Geweldig hotel in leuk vakantieplaatsje

ajahans,
    31-10-2012

Het is een prima hotel. Door de verhoogde ligging een mooi uitzicht. Er is een behoorlijk hoogteverschil tussen het strand en het hoogst gelegen deel van Göhren.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De prijs-kwaliteit van dit hotel is prima. Het ontbijt is erg goed met de mogeljikheid spiegeleieren, omeletten en dergelijke te laten klaarmaken. We hebben niet in het restaurant gegeten, maar hebben wel koffie met gebak gebruikt in turmcafé Bellevue. Ook prima.

Gereisd met partner in oktober 2012