Östersund

hotels in Östersund

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Östersund

Reviews over Östersund

• 3Rob25-07-2013

gewoon overslaan

stad stelt weinig voor Weinig sfeer gewoon een doorreis plaats.

• 2Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 4Omgeving
    • 3Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Cor Buissant des Amorie11-05-2013

Erg mooie plek en omgeving

Goed voor het buiten leven

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in januari 2013

• 6Markus Bernhard20-08-2012

good for shopping sporting goods

our stay was too short for really giving a well-funded opinion

augustus 2012

• 9Kari31-07-2012

Flott sted for en barnefamilie eller kjærestepar

Fin og hyggelig småby i Sverige. Bra badeland, fin natur og hyggelige mennesker.

• 10Sfeer in stad

januari 2012

• 6Astrid22-07-2012

eenmalig !

Een beetje een verlaten camping, waar we niet al te vriendelijk ontvangen weren. De hut was klein en slecht onderhouden, en zo vertelde de dame bij aankomst...ze zou komen controleren of we de hut weer netjes achter lieten. Natuurlijk is controle goed en acceptabel, maar de manier waarop dat gemeld wordt zou zeker anders kunnen. Ook hier zijn we maar één nachtje geweest en dat was voor ons meer dan voldoende. Je zit boven op de een "berg"en het wandelgebied is matig. Als je naar het water wilt lopen , moet je door een woonwijk, een hele afdaling maken en dan blijkt dat je niet verder kunt omdat je dan over privé grond moet.

• 7Omgeving
    • 4Stranden

Gereisd met partner in juli 2012

• 8daniel wirz15-07-2012

Östersund ist eine Reise wert.

Der Ort liegt am traumhaften Storsjön. Die Fahrt mit der Eisenbahn ist ein Vergnügen, sie führt an sehr schönen Landschaften vorbei. Wunderbar ist das Jamtlimuseum, das viel bietet. Das Ticket ist sogar zwei Tage gültig.

• 5Stranden

juli 2012

• 9kossel manu27-03-2012

belle ville du centre de la suede

Östersund est une ville situé dans le centre de la suède entouré de lac de foret la ville est en soit super jolie et reflète une douceur de vivre en été et un paradis d'hivers Östersund est situé a 100 km d'åre la plus grande station de ski de suède et a 190 km de sundsvall et du golfe de botnie

• 10Sfeer in stad
    • 8Stranden

Alleen gereisd in juli 2011

• 9dordtboy29-05-2011

Leuke plaats in Jamtland

een leuke midden grote plaats in midden-Zweden. Met heel veel dingen te doen 's winters en zomers. Je kan er goed winkelen, er zijn leuke terassen, er is mooi museum die over de history van jamtland gaat (jamtli), een dierentuin, een klein skigebied, een zeer groot langlauf en schaats gebied, veel bossen etc. Zeker een bezoek waard.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Roos08-01-2011

Centrale ligging

je kan er alle kanten op. 's Mogens goed ontbijt buffet aan de overkant in Hotel Älgen. Voor weinig geld kan je er 's avonds ook dineren in buffet-vorm. Pension is wel wat gedateerd, maar netjes.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Alleen gereisd in december 2010

• 7annemarie21-11-2010

leuk als je van schaatsen houdt

Östersund is een stadje direct gelegen aan een meer. Wij hebben er geschaatst en zijn op een sneeuwscootertocht over het meer geweest. De clinic biathlon was ook leuk. Je kunt er Jamtli bezoeken een openlucht museum met van die Zweedse rode huisjes.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving