We hebben een aantal aanbieders voor Orlando voor je op een rij gezet:

hotels Orlando

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando voor je op een rij gezet:

Reviews over Orlando

Mooi hotel maar afgelegen.

Schrammeijer,
    9-11-2018

Het is een heel mooi hotel met allerlei faciliteiten. Het enige wat mist is een koelkast en magnetron op de kamer. Wij hadden een kamer met een balkon, dat was wel heel fijn. De mensen zijn heel behulpzaam en er zijn bussen die je naar de parken Disney en Universal brengen. Seaworld is op loop afstand, heel handig. Ondanks dat het een mooi hotel is voor een goede prijs in de buurt van Seaworld, ga ik toch de volgende keer voor een ander hotel waar wij vaker naartoe gaan. Dat is toch vooral omdat hij net achter de international drive ligt dus iets meer afgelegen en omdat er geen magnetron en koelkast aanwezig waren. Koelkast kan je huren, dat hebben wij ook gedaan maar voor de kosten was het de moeite niet waard. De koelkast was heel klein.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

geweldig

Jessica Stoevenbeld,
    7-9-2018

geweldige vakantie gehad. prima hotel. enige minpuntje waren de queensize bedden. net iets te smal voor twee personen.zwembad prima glijbanen erg leuk. idrive busje goed idee kun je overal in en uitstappen. pretparken toch wel prijzig maar echt de moeite waard. in september schijnen de parken goedkoper te zijn. leuk om te shoppen in de outlet malls. auto huren naar de kust ook de moeite waard. tip wel met Tom Tom en er zijn tolwegen . vlucht met tui was geweldig. niet het idee gehad dat we lang in vliegtuig zaten.kortom top

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

super gaaf appartement

sandra,
    27-6-2018

super mooi en groot appartement.

wasmachine en droger aanwezig

weinig pannen maar bij de receptie gevraagd om meer pannen en deze gelijk gekregen

daarnaast zaten wij in appartement 3 en hadden uitzicht op een meer waar krokodillen en schildpadden in zaten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Heel goed

Henry Van Der spoel,
    14-5-2018

Voor de derde keer verbleven we in dit hotel fantastisch centraal gelegen hotel. Bij touroperator site staat dat je 20 dollar per dag extra moet betalen voor de service zoals Wi-Fi, in werkelijkheid wordt dit niet gerekend...Ontbijt is zeer uitgebreid voor Amerikaanse begrippen .Hotel is zeker een aanrader ...

Gereisd met partner in mei 2018

goed, netjes en schoon

evy de Jong,
    20-3-2018

net resort, grote keuken, 2 badkamers, schoon, was en droog machine.

klein duur winkeltje, om de hoek 10 min lopen zit een winkelcentrum met een goede supermarkt, subway en nog wat eet gelegenheden.

voldoende parkeerplaatsen. handdoeken service, net schoon zwembad en een klein strandje voor de kinderen om te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018