Oranjestad

Reviews over Oranjestad

Mega erg genoten !

Amber van den Berg,
    18-11-2018

Ik heb echt genoten, helemaal relaxed en private Island is echt geweldig !

Gereisd alleenreizend in maart 2018

Geweldig

Esmee,
    16-11-2018

Heel mooi hotel en pluspunt dat je tijdens het verblijf gratis naar flamingo island kunt reizen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Geweldig. Voor herhaling vatbaar.

Ina van Marle,
    30-10-2018

Wij zijn in 2009 daar ook geweest in juni. Toen hadden wij onze 4 kinderen bij ons met hun partners. Het was een geweldige vakantie. Onze dochter is daar zwanger geraakt van hun tweeling. Onze ex schoondochter van een zoon. Na 9 maanden werden wij dus opa en oma van onze eerste kleinkinderen. Wij als grootouders vonden het zo geweldig dat we er graag nog een keertje naar toe wilden maar dan met z'n tweeen. Dat was dus in 2016. Het is een prachtig resort met hele vriendelijke mensen. Jammer dat wij toen een deel van de tropische storm Matthieu hebben meegemaakt. Op het eiland kun je hel leuke dingen doen. Je kunt met een schip varen en dan duiken. Jeep safari. Californië ligthouse. Er is zoveel. Je moet het zelf ervaren.

Gereisd met partner in oktober 2016

In 1 woord Geweldig!

Marianne Koffeman,
    30-10-2018

Het is gewoon in 1 woord genieten! Geweldig hotel met een privé strand waar de flamingo’s gewoon naast je strand stoel komen staan. Daarnaast gaat er elke tien minuten een gezellig bootje met leuke captain deze kant op! Daarnaast heb je nog een geweldig zwembad waar je vanuit het water gewoon aan de bar iets te drinken kan bestellen. Ook zijn er echt heerlijke restaurants waar je lekker kan ontbijten maar ook kan lunchen en het avond eten is helemaal geweldig! Er is heel veel diversiteit dus het gaat niet vervelen! Daarnaast heb je thema avonden of wordt er een heerlijke BBQ op het strand geregeld. Ook de kamers zijn perfect en super schoon. Mooie ruime kamers en prachtige ruime douche. Daarnaast nog leuk balkon en ruime leef ruimte. Ook het personeel is super vriendelijk en wil dan ook zorgen dat je verblijf nog beter en mooier wordt dan het al is. In 1 woord geweldige vakantie voor een heerlijke relax vakantie! Aanrader dus!

Gereisd met partner in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar!

Mevr. Linders,
    30-10-2018

Mooi 1 kamer appartement, van alle gemakken voorzien. Grote supermarkt op loopafstand. Dus je kan evt ook zelf koken.

Strand heerlijk om de hele dag te relaxen.

Gereisd met partner in oktober 2018