Reviews over Oranjestad

Geweldig. Voor herhaling vatbaar.

Ina van Marle
    30-10-2018

Wij zijn in 2009 daar ook geweest in juni. Toen hadden wij onze 4 kinderen bij ons met hun partners. Het was een geweldige vakantie. Onze dochter is daar zwanger geraakt van hun tweeling. Onze ex schoondochter van een zoon. Na 9 maanden werden wij dus opa en oma van onze eerste kleinkinderen. Wij als grootouders vonden het zo geweldig dat we er graag nog een keertje naar toe wilden maar dan met z'n tweeen. Dat was dus in 2016. Het is een prachtig resort met hele vriendelijke mensen. Jammer dat wij toen een deel van de tropische storm Matthieu hebben meegemaakt. Op het eiland kun je hel leuke dingen doen. Je kunt met een schip varen en dan duiken. Jeep safari. Californië ligthouse. Er is zoveel. Je moet het zelf ervaren.

In 1 woord Geweldig!

Marianne Koffeman
    30-10-2018

Het is gewoon in 1 woord genieten! Geweldig hotel met een privé strand waar de flamingo’s gewoon naast je strand stoel komen staan. Daarnaast gaat er elke tien minuten een gezellig bootje met leuke captain deze kant op! Daarnaast heb je nog een geweldig zwembad waar je vanuit het water gewoon aan de bar iets te drinken kan bestellen. Ook zijn er echt heerlijke restaurants waar je lekker kan ontbijten maar ook kan lunchen en het avond eten is helemaal geweldig! Er is heel veel diversiteit dus het gaat niet vervelen! Daarnaast heb je thema avonden of wordt er een heerlijke BBQ op het strand geregeld. Ook de kamers zijn perfect en super schoon. Mooie ruime kamers en prachtige ruime douche. Daarnaast nog leuk balkon en ruime leef ruimte. Ook het personeel is super vriendelijk en wil dan ook zorgen dat je verblijf nog beter en mooier wordt dan het al is. In 1 woord geweldige vakantie voor een heerlijke relax vakantie! Aanrader dus!

Voor herhaling vatbaar!

Mevr. Linders
    30-10-2018

Mooi 1 kamer appartement, van alle gemakken voorzien. Grote supermarkt op loopafstand. Dus je kan evt ook zelf koken.

Strand heerlijk om de hele dag te relaxen.

Geweldige ervaring!

Gerry
    11-9-2018

Hotel ligt centraal, je kan zo de stad inlopen om te winkelen. Het privé eiland van het hotel is geweldig, om de 10 minuten vaart er een speedboot heen en weer. Prachtig strand met flamingo's en leguanen, echt genieten hier. Nog een keer naar Palm Beach geweest maar snel weer terug want het is op het eiland veel mooier. Als verrassing voor onze 40e huwelijksdag een fles champagne en aardbeien met chocolade ontvangen. Wij komen vast nog eens terug!

Prachtig plekje

Robbert
    9-5-2018

Super hotel direct aan het strand! Prima service en erg gastvrij!

S&M Amsterdam Manor, Sales & Marketing Manager, 11-5-2018

Beste Robbert,

Bedankt voor uw review! We zijn blij te lezen dat u zo tervreden bent over uw verblijf bij Amsterdam Manor. Het doet ons goed te zien dat de liggen van de hotel en de gastvrijheid van het personeel zo in de smaak viel bij u.

Hopelijk tot snel :)

Zonnige groetjes,