Reviews over accommodaties in Opolskie

Uitstekend doorreishotel .

jeroen,
    20-8-2017

Nieuw hotel. Uitstekende kwaliteit voor een lage prijs.

tof! mooie stad en goed hotel

christel,
    1-7-2017

heel verzorgde en grote kamers, leuke bar en vriendelijke bartender die zijn vak goed kent, bij regenweer is er de bowling, bij mooi weer een aangenaam terras

Appartement met privezwembad ligt schitterend.

mevrouw Dennekamp,
    20-10-2012

We hadden het appartement met privezwembad en dat zag er inderdaad uit als op de foto's. Binnen wel wat mankementen (losse douchekop, vitragerail hing los, koelkastschap kapot,geen wc-papier)Geen service op dit vlak.Wel goede tips voor restaurants en plaatsen in de omgeving .

Een Pools hotel

Sandor,
    31-7-2011

ben er zeker 20 keer geweest en het is en blijft een pools hotel. Niet zwaar gericht op internationale gasten maar dat chameert mij. de kamers zijn groot maar standaard en niets is richting meer dan 2 sterren. Maar ze zijn schoon. De badkamer is er eentje uit de jaren 50 , erg klein en het piept en kraakt. ofwel verwacht geen Hilton hier. Maar de prijs is gezien wat je krijgt zeer acceptabel.

Het restuarant is noemenswaardig! zeker goed te eten en het zwembad is ook zeker niet verkeerd! je kunt achter het hotel parkeren van een kleine bijdrage.

Mercure. zekerheid op saai

Sandor,
    31-7-2011

aantal keren geweest. het ligt in het centrum dat is het voordeel en het ontbijt is ook niet verkeerd en de kamers zijn schoon maar op zijn Mercuressaai. Ik voel me in dit hotel niet thuis. niets mis mee maar niet mijn plek. er is wel parkeerplek die je van de voren ff moet reserveren.

Het restaurant is qua eten niet geweldig , er zijn in Opole veel betere plekken waar je kunt eten.