Oostenrijk

5.140

4.765

hotels Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Helemaal thuis in de bergen!

Sanne De Laat,
    25-11-2018

Ons verblijf was in 1 woord Fantastisch. De familiaire, relaxte sfeer in dit hotel is ons goed bevallen. Wij waren afgelopen zomer met onze zoon van toen 10 mnd te gast bij en werden zeer vriendelijk ontvangen. De 1e avond werd er een heerlijke bbq georganiseerd.Ons zoontje kon spelen in de (speel)tuin en maakte gelijk vrienden met de kinderen van Jolein en William. Leuke interactie met andere gasten en ruimte voor ons eigen ding! De kamer was brandschoon en zeer comfortabel.Iedere ochtend hebben we ontbeten en daar was niks op aan te merken. Een heerlijk buffet, verse eitjes,warme broodjes en voldoende keus.

Qua locatie ligt het perfect.Dichtbij de liften en vlakbij allerlei leuke activiteiten voor groot en klein!een zwembad bij het hotel.Kortom, Haus Tirol vinden wij een aanrader voor iedereen die houdt van een persoonlijke, familiaire, sfeer in de prachtige Oostenrijkse bergen. En natuurlijk van een perfecte prijs-kwaliteitverhouding

Geweldig!

BW,
    24-11-2018

Zeer gastvrije eigenaren, heerlijk eten, kamers zijn schoon en bedden zijn goed! Rustige ligging, dicht bij het openlucht zwembad en in de winter kun je skiën tot aan het hotel. Het hotel beschikt ook over een binnenzwembad en sauna, ideaal in de zomer als het weer wat minder is en in de winter om even te onstspannen na een dag skiën. In de zomer is er ook veel te doen en te zien in de omgeving.

Gewoon Top!

Rick de Haan,
    24-11-2018

Hallo,

Alweer voor de 4e keer (zomer)vakantie gevierd bij Haus Tirol samen met onze Berner Sennen hond. Je wordt altijd hartelijk ontvangen en voelt je direct welkom. Het ontbijt is ook prima. Het ligt in een leuk rustig dorpje onderaan de piste. Verder is het een geweldige omgeving waar veel te zien en te beleven valt voor jong en oud en natuurlijk veel wandelkilometers kan maken.

Wij komen hier zeker weer terug!

Fantastische vakantie

Marja,
    21-11-2018

Dit voorjaar van een heerlijke vakantie genoten in Haus Tirol.Alles zag er heel goed uit en super schoon.Je voelt je heel welkom en ze zorgen echt voor dat vakantie gevoel.

De omgeving is prachtig ,heerlijk gewandeld, heerlijk gegeten.

William,Jolein,Sterre en Willem Ik heb een heerlijke vakantie gehad bij jullie.Ik kom graag volgend jaar weer terug..

C VD kasteele Balemans,
    21-11-2018

Staan voor iedereen klaar niets is er teveel zo gast vrij super!!