We hebben een aantal aanbieders voor Hirschegg voor je op een rij gezet:

Reviews over Hirschegg

Ik ben echt onder de indruk van het Alphotel en hun en 7 2

...,
    19-3-2019

Ik ben echt onder de indruk van het Alphotel en hun personeel. Vriendelijk, behulpzaam en superlief voor onze 7 maande oude baby. Heerlijke kamer met meer dan genoeg ruimte en het zwembad was echt een uitkomst voor onze 2 oudste kids. Eten was echt prima met elke dag de keuzen uit diverse gerechten. Kortom een topvakantie en wij komen zeker weer terug!

Gereisd anders in maart 2019

M.v.d.W,
    17-3-2019

Super hotel. Gedeeltelijk al gerenoveerd en er komen steeds gerenoveerde kamers bij. Luxe logde style. Heel vriendelijke eigenaar! Wij hebben super gewandeld. Skibus stopt naast het hotel. Komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2019

Heerlijk familiehotel

PetraSA,
    7-1-2019

Super mooi hotel met uitstekende service. Het hotel is echt gericht op kinderen. Ze hebben 2 zwembaden, een binnen-speelhal plus opvang, kinderbuffet, maar ook kleine dingen, zoals overal kinderstoelen, (indien nodig) slabbetjes , sleeën, badjassen, etc. De hotelkamers waren ruim en comfortabel. Het eten in het restaurant was goed en met Oud & Nieuw hadden ze er echt een feest van gemaakt met een heerlijk 6-gangen diner. Voor ons had deze reis 1 nadeel; de kinderen van ons en vrienden ging naar Skischool Hirschegg. Deze school ligt ook (zoals beschreven) 300 meter van het hotel. Alleen de speelweide voor de jonge kinderen niet. Ze moesten een kwartier met de bus naar een andere dorp. Via de pistes konden wij dit niet bereiken en moesten 1 tot 2 bussen (afhankelijk van opstap) nemen om even te gaan kijken. Dit kon tot 45 minuten enkele reis kosten (wel gratis met skipas).

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Prima hotel

Arij de Meulmeester,
    12-8-2017

Prima service, zeer vriendelijk personeel, uitstekend eten

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne vakantie, echte aanrader!

Richard, Rosalie, Carlijn en Lieke,
    29-7-2017

Erg vriendelijk personeel, mooie schone kamers. Zeer goed ingespeeld op kinderen. Eten was lekker met keuze uit meerdere menu's. Wij hadden een kamer op de oostzijde (Sollerkopf) met een meer dan prachtig uitzicht op de bergen. De hele vakantie de auto niet gebruikt omdat je met de gratis buskaart overal heen kan. Ook zijn alle bergliften gratis met deze kaart. De vele wandelingen komen uit in het dal bij of vlakbij een van de bushaltes. Daarmee kan je weer naar je hotel. Daarnaast organiseert het hotel nog vele uitstapjes (tegen betaling) zoals raften, bergwandelingen, naar rodelbanen etc. Voor ouders met kleine kinderen is er ook gratis opvang geregeld. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat onze dochters al 9 en 12 jaar oud zijn. Wij waren wel de enige Nederlanders. Veel Duitsers en Zwitsers. Geen punt van kritiek kunnen bedenken. Top tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017