We hebben een aantal aanbieders voor Hirschegg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hirschegg voor je op een rij gezet:

Reviews over Hirschegg

M.v.d.W,
    17-3-2019

Super hotel. Gedeeltelijk al gerenoveerd en er komen steeds gerenoveerde kamers bij. Luxe logde style. Heel vriendelijke eigenaar! Wij hebben super gewandeld. Skibus stopt naast het hotel. Komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2019

Prachtig gelegen hotel met uitstekende keuken

Peter,
    2-3-2016

Prachtig hotel direct gelegen aan piste. Uitstekende keuken. Zeer gastvrije eigenaren, rest personeel heel vriendelijk. Gratis wifi, gratis ski locker, gratis koffie en gebak (15.00-17.00 uur). Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klant is koning !

Dirk Roegiers,
    10-2-2015

Reeds 15 jaar bezoeken we Kleinwalsertal en hotel Gemma was een aangename verrassing ! De kamers zijn ruim en heel netjes (vernieuwde badkamers zijn echt in orde !). Wij boekten een tweepersoonskamer en halverwege de vakantie ook nog een éénpersoonskamer, dit alles was perfect geregeld. Het eten (ontbijt, vieruurtje en diner) is voortreffelijk ! Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. De ski-piste en liften liggen op loopafstand. De skipassen zijn te koop aan de receptie. Er is een uitstekend ski-depot ! Zwembad en sauna zijn aan vernieuwing toe, maar hiervoor bestaan reeds concrete plannen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Keurig hotel met heerlijk restaurant

Tukkers,
    17-10-2012

Wij waren hier in 2011 voor een wintersportvakantie. We hebben heerlijk genoten en ontspannen in dit hotel. Het ontbijt is perfect, ook het diner is heerlijk. In het hotel heerst een gemoedelijke authentieke sfeer en er wordt een zeer vriendelijke goede service verleend.

Gereisd met vrienden in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend hotel

Math,
    1-8-2011

Prima hotel. Het Kleinwalsertal is in de zomer een mooi gebied om te wandelen. Ook in de winter biedt dit gebied voldoende ski- en wandelmogelijkheden. We zijn in dit hotel ongeveer 1,5 jaar geleden ook al eens in de winter geweest. Dit hotel sluit hier perfect bij aan met mooie ruime kamers, uitstekend eten en vriendelijk personeel. Ook het zwembad en het saunalandschap zijn perfect en welkom na een dag wandelen. Ontbijt heeft ruime keuze met veel soorten brood en broodjes, veel soorten beleg, diverse dranken.. Alle soorten Yoghurt, eieren, zalm etc.., teveel om op te noemen. 's-middags vanaf 15.00 uur Kaffee und Kuchen. En het diner bestaat uit 5 of 6 gangen. Met voloende keuze. We ontvingen tegoedbonnen van het welnessgedeelte en hebben hier gebruik van gemaakt. Eens lekker laten masseren na een dag wandelen is heerlijk. Ook het gratis gebruik kunnen maken van de wifi is een uitkomst. Het hotel heeft 4 sterren die ze wat mij betreft dik verdienen, een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2011