We hebben een aantal aanbieders voor Hirschegg voor je op een rij gezet:

hotels Hirschegg met balkon / terras

We hebben een aantal aanbieders voor Hirschegg voor je op een rij gezet:

Reviews over Hirschegg

Prachtig gelegen hotel met uitstekende keuken

Peter,
    2-3-2016

Prachtig hotel direct gelegen aan piste. Uitstekende keuken. Zeer gastvrije eigenaren, rest personeel heel vriendelijk. Gratis wifi, gratis ski locker, gratis koffie en gebak (15.00-17.00 uur). Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klant is koning !

Dirk Roegiers,
    10-2-2015

Reeds 15 jaar bezoeken we Kleinwalsertal en hotel Gemma was een aangename verrassing ! De kamers zijn ruim en heel netjes (vernieuwde badkamers zijn echt in orde !). Wij boekten een tweepersoonskamer en halverwege de vakantie ook nog een éénpersoonskamer, dit alles was perfect geregeld. Het eten (ontbijt, vieruurtje en diner) is voortreffelijk ! Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. De ski-piste en liften liggen op loopafstand. De skipassen zijn te koop aan de receptie. Er is een uitstekend ski-depot ! Zwembad en sauna zijn aan vernieuwing toe, maar hiervoor bestaan reeds concrete plannen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Super leuk hotel

Schaaf,
    6-1-2011

Gastehof Hammerer is echt een heel leuk gezellig hotel, zoals je het ook zoekt in de bergen. De kamers zijn mooi ruim en netjes. Het eten is fantastisch, ontbijtbuffet en het diner is heerlijk. De (ski)bus stopt 50m bij het hotel vandaan. De familie is heel aardig en gastvrij en de bediening is ook heel behulpzaam. Het gebied is heel geschikt voor gezinnen en families. Het skigebied is heel leuk, maar er is ook genoeg te ondernemen voor niet skiërs. Riezeln is een leuk dorp. Wij bezochten dit hotel met 3 gezinnen.

Gereisd met vrienden in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een topper

j.hulshof,
    27-10-2008

prima hotel, uitstekende kamers,(kamer en slaapkamer apart) mooi groot balkon met prachtig uitzicht, vriendelijk en behulpzaam personeel, echt een hotel om naar terug te gaan

Gereisd met partner in oktober 2008