We hebben een aantal aanbieders voor Hirschegg voor je op een rij gezet:

Reviews over Hirschegg

Geweldig hotel

M. de Jong,
    10-3-2017

Fijne vakantie met kinderen en kleinkinderen gehad in dit hotel. Super vriendelijk en attend personeel. Ontbijt en avondmaaltijden van goede kwaliteit. Alles ziet er zeer verzorgd en schoon uit. Ik kan geen min puntje verzinnen. In de omgeving kan fijn gewandeld worden.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig

Irene,
    29-8-2014

Het is een geweldig hotel, waar je je welkom voelt, de kamers zijn heerlijk, vooral met balkon. Het is een rustige omgeving met de bus voor de deur. Het personeel is vriendelijk en het eten is heerlijk. Met kleine kinderen wordt volop rekening gehouden, onze kleinzoon mocht elke dag zeggen wat hij wilde eten. Hij is bijna 3 jaar. De kamers worden elke dag schoongemaakt en zien er dan ook schoon uit, er staat van alles in de badkamer, bv wattenstokjes,zeep. De liften naar de bergen zijn inbegrepen.

Gereisd anders in Sun Aug 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genoten in Hotel Sonnehof

J. Oonk,
    5-8-2013

Voor de 1e keer naar het Kleinwalsertal. Bewust gekozen voor het "midden" van het dal (plaatsje Hirschegg) als uitvalbasis van de wandelingen. Gezien de goede kritieken op duitse beoordelingssite hebben we gekozen voor Hotel Sonnenhof op 5 minuten loopafstand van het centrum van het dorpje. Hotel is prima! Bediening en hoteleigenaresse zijn enigszins gereserveerd maar altijd vriendelijk. Kamer is keurig netjes en ruim en het eten is verder uitstekend. Prima prijs/kwaliteitsverhouding ook vanwege de bergbahnticket (met gratis gebruik van gondels/liften en wanderbus).

Gereisd met partner in juli 2013

fantastische vakantie vol luxe

Irene,
    3-8-2012

We hebben een heerlijke vakantieweek gehad bij de familie Liebl. Iedereen van het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Prima kamers, heerlijke bedden en mooi uitzicht vanaf onze kamer. Het zwembad is gezellig ingericht en voorl de hangligbedden zijn uitstekend om te ontspannen. Het eten is erg goed en wordt gekookt door de eigenaar. de kamers worden elke dag schoongemaakt en er wordt werk gemaakt om de dekbedden leuk neer te leggen op bed.De omgeving is erg mooi en rustig.er is voldoende informatie in de kamer om erop uit te gaan. Het voordeel is dat je een pas krijgt en daardoor zijn de liften en de bussen gratis. Heerlijk om de auto te laten staan en toch veel te kunnen bekijken in het dal en in de hoogte.Ook voor kinderen is het hotel ideaal, er zijn speciale kamers met een extra kamer voor kinderen, die extra leuk ingericht zijn met op kinderen gerichte spullen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Gezellig en goed hotel

week 11,
    30-3-2006

Gezellig en goed hotel.Bijzonder vriendelijke eigenaar en gezellig personeel. super eten met keuze en veel variatie. wij waren met een groep van 12 personen en hadden onze eigen wijnstube tot onze beschikking.De bus naar alle skipistes stopt voor de deur van het hotel dus dat was ook perfect.

Gereisd anders in Thu Mar 30 2006 21:57:20 GMT+0000 (UTC)