Sorteren

Reviews over Serfaus

Schlechter Service, mittelmäßige Gastronomie

Nadine
    18-10-2018

Wie waren ziemlich enttäuscht.

Der Service war eine Katastrophe, das Lächeln der Chefs gequält, keine Wärme und Herzlickeit zu spüren. Das kenne ich aus anderen Hotels, vor allem in Österreich, wesentlich anders.

Personal war unserer Meinung nach total unterbesetzt.

Das Essen ok, allerdings ständige Wiederholung und recht lieblos.

Der Chef brüllte Mitarbeiter in unmittelbarer Nähe dee Gäste zussammen und stellte diese bloß. Kein schönes Flair.

Schwimmbad und Beachclub sind super.

Auch die Kinderbetreuung kennen wir anders. Hatte eher was vom I*** Smaland. Hier konnte man nur einzelne Mitarbeiter gebrauchen, die sehr bemüht waren. Sonst von jung und zickig bis alt und mürrisch alles dabei. Wie soll das auch funktionieren wenn U3-Kindee mit teils 12-jährigen gemischt sind....? Wenn wir unseren noch nicht 3-jährigen abholen wollten, musste dieser dort erst gesucht werden. Wir hatten Glück, dass unsere älteren Kinder ein Auge darauf hatten.

Prachtig appartement!

Laura
    26-8-2018

Ontzettend mooi en modern hotel. We hadden een prachtig 2 persoons appartement, van alle gemakken voorzien. Erg genoten van het grote, ruime balkon! Nette, moderne inrichting.

Parkeergarage onder het hotel aanwezig.

Je moet wel een stukje berg op om bij het hotel te komen. Goede loopbrug naar het centrum van Serfaus.

Restaurant in het hotel serveert lekkere maaltijden: ontbijt, lunch en diner. Broodjesservice 's morgens is ook erg handig!

Naar de skiliften toe is het nog wel een stukje lopen.

Geweldig accommodatie , sfeer , uitzicht.

Annette
    4-8-2018

Na 3 jaar in Terrazena in Serfaus te hebben gezeten zijn we nu in vaya Sint Zeno beland.

Super accommodatie schoon fris en mooie inrichting.

Zwembad heerlijk na een dagje wandelen, ontspannen.

Personeel vriendelijk en leergierig.

Restaurant ; eerst sceptisch omdat het een aparthotel is en er niet druk is.

Maar ze hebben overtroffen heerlijk gegeten niet 1 dag maar 3 dagen. Ze houden rekening of je uitgebreid wil tafelen of dat je vlug klaar wil zijn.

Rosie de gastvrouw is ontzettend meedenkend en lief. Als er mensen zijn die hier over klagen dan ligt het echt aan je eigen. Een zakenvriend in hart en nieren👌

Zeker de moeite waard om terug te gaan.

👌👌👌👌👌

Dus volgend jaar gaan wij zeker terug naar Serfaus.

Een aanrader !

DB
    24-7-2018

Super luxe hotel met appartementen. Helaas kleine, gedeelde balkons.

Heel modern, luxe en stijlvol ingericht. Complete keukeninventaris. Slaapbank bij 2kamerappartement prima, maar wel dan weinig ruimte in de woonkamer. Zeer fraai zwembad met compleet saunagedeelte. Ruime speelkamer voor jonge en oudere kinderen met pooltafel, w-ii en tafelvoetbalspel. Complex ligt op 10 minuten loopafstand van de gondels. Liftpassen in de zomerinbegrepen bij de touroperator. Prachtig wandelgebied met heel veel activiteiten voor kinderen.

Supermarkt op korte loopafstand want Serfaus is autovrij.

Ik miste alleen wat buitenspeelmogelijkheden bij het hotel voor de kinderen, zoals tafeltennis . Er is wel een grasveld. Prijs/kwaliteitverhouding in de zomer super in de winter een stuk prijziger.

Als de kok op cursus zou gaan ,komen we weder .

Ben en Tineke
    2-7-2018

Goed hotel met mooie ruime kamers inclusief balkon.

Vriendelijk personeel maar het eten was matig zowel het ontbijt als diner .

De kamers werden netjes schoon gehouden.

Wifi was er niet geweldig , erg onstabiel.

De bediening was zeer goed.

Het zwembad is erg klein.