We hebben een aantal aanbieders voor Serfaus voor je op een rij gezet:

Reviews over Serfaus

Aanrader!

Gayle,
    16-1-2019

Fantastisch hotel met de meest vriendelijke staf denkbaar. Het wellness complex is zeer uitgebreid, met 2 sauna's, stoombad, zoutgrot en zwembad. Alles super schoon en goed verzorgd. Het ontbijt buffet was heerlijk en uitgebreid. De pistes zijn 5 a 10 minuten lopen, maar naast de piste zijn ski lockers te huur, waardoor je geen ski's hoeft te sjouwen.

Aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Oogverblindend

Eline Engelen,
    18-11-2018

Wie wil dat nu niet, elke ochtend verse broodjes van de lokale bakker. Het appartement ligt boven op de berg, waardoor je prachtig over Serfaus kijkt! Het zijn hele luxe appartement waar je helemaal in thuis voelt. Er is een ruimte waar de kinderen zich prima kunnen vermaken met een hele boel spellen. Tevens ontvang je bij aankomst een liftpasje waardoor je prachtige wandelingen kunt maken in en rondom Serfaus. In de vakantieperiodes zijn er leuke optredens in het restaurant van het hotel, wat zeker een aanrader is.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Prachtig appartement!

Laura,
    26-8-2018

Ontzettend mooi en modern hotel. We hadden een prachtig 2 persoons appartement, van alle gemakken voorzien. Erg genoten van het grote, ruime balkon! Nette, moderne inrichting.

Parkeergarage onder het hotel aanwezig.

Je moet wel een stukje berg op om bij het hotel te komen. Goede loopbrug naar het centrum van Serfaus.

Restaurant in het hotel serveert lekkere maaltijden: ontbijt, lunch en diner. Broodjesservice 's morgens is ook erg handig!

Naar de skiliften toe is het nog wel een stukje lopen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig accommodatie , sfeer , uitzicht.

Annette,
    4-8-2018

Na 3 jaar in Terrazena in Serfaus te hebben gezeten zijn we nu in vaya Sint Zeno beland.

Super accommodatie schoon fris en mooie inrichting.

Zwembad heerlijk na een dagje wandelen, ontspannen.

Personeel vriendelijk en leergierig.

Restaurant ; eerst sceptisch omdat het een aparthotel is en er niet druk is.

Maar ze hebben overtroffen heerlijk gegeten niet 1 dag maar 3 dagen. Ze houden rekening of je uitgebreid wil tafelen of dat je vlug klaar wil zijn.

Rosie de gastvrouw is ontzettend meedenkend en lief. Als er mensen zijn die hier over klagen dan ligt het echt aan je eigen. Een zakenvriend in hart en nieren👌

Zeker de moeite waard om terug te gaan.

👌👌👌👌👌

Dus volgend jaar gaan wij zeker terug naar Serfaus.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Een aanrader !

DB,
    24-7-2018

Super luxe hotel met appartementen. Helaas kleine, gedeelde balkons.

Heel modern, luxe en stijlvol ingericht. Complete keukeninventaris. Slaapbank bij 2kamerappartement prima, maar wel dan weinig ruimte in de woonkamer. Zeer fraai zwembad met compleet saunagedeelte. Ruime speelkamer voor jonge en oudere kinderen met pooltafel, w-ii en tafelvoetbalspel. Complex ligt op 10 minuten loopafstand van de gondels. Liftpassen in de zomerinbegrepen bij de touroperator. Prachtig wandelgebied met heel veel activiteiten voor kinderen.

Supermarkt op korte loopafstand want Serfaus is autovrij.

Ik miste alleen wat buitenspeelmogelijkheden bij het hotel voor de kinderen, zoals tafeltennis . Er is wel een grasveld. Prijs/kwaliteitverhouding in de zomer super in de winter een stuk prijziger.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018