Reviews over Serfaus

Helmus Roost,
    3-12-2017

Pure luxe en gastvrijheid met elke avond een culinair hoogstandje.

Onze verwachtingen overtroffen!

Nicky,
    8-8-2017

We verbleven 4 nachten in dit hotel met onze 2 kinderen van 5 en 7. Het verblijf heeft al onze verwachtigingen overtroffen. Zelden zag ik zo'n lekker vers en uitgebreid buffet en vriendelijke bediening. Het avondeten kon zo uit een sterrenrestaurants komen... De kamers zijn ook helemaal vernieuwd en de familiekamer heeft een scheidingswand en 2 aparte tv's. Geen must dat laatste, maar alles was echt in de puntjes in orde, chapeau!

leuk hotel in prachtig skigebied

mieke,
    11-4-2017

Dit hotel dat van buiten niet echt aantrekkelijk oogt is heel recent volledig vernieuwd. De spa en welness zijn fenomenaal! Hij is echt zo groot dat je soms gewoon de weg kwijt bent. Jenny en het personeel zijn heel vriendelijk. Het eten is er heel lekker en afwisselend. Soms buffet soms keuzemenu aan tafel. De skiliften liggen vlakbij maar de korte klim is wel niet te onderschatten na een lange dag op de latten. Het enige minpuntje dat wij konden bedenken is de bar die echt niet gezellig is en waar we bijgevolg nooit lang vertoefd hebben.

Wij hebben genoten van ons verblijf bij Jenny. Niet goedkoop maar zeker de moeite waard.

Heerlijk hotel

Anouk,
    19-12-2015

Wij hebben genoten van ons verblijf in hotel Castel. Het hotel is wat hoger gelegen, rustige ligging en de metro halte op 5 minuten lopen. Tip: Ski's in depot bij lift.

Wij verbleven in de Viktoria Duo doppelzimmer. Schoon, ruim genoeg en voldoende kastruimte. Geen apart zitje, wel een bureautje en 2 stoelen. Het personeel is enorm vriendelijk. Ze doen er alles aan om je een ontspannen vakantie te laten hebben. Niks is teveel. Het ontbijt is uitgebreid en eieren worden op bestelling klaargemaakt en naar je tafel gebracht. Het avondeten is van hoge kwaliteit. Er is keuze uit 3 hoofdmenu's.

Het wellnessgedeelte is tevens goed verzorgd. Alles goed werkend en een mooie rustruimte. Enig nadeel vonden wij wel dat bij drukte de wellnessruimte zelf wat aan de krappe kant is. Wat ons betreft mogen er ook meer haken hangen om je badjes en handdoek kwijt te kunnen. Nu legde veel bezoekers hun handdoek en badjas op de bedden met als gevolg dat bedden onterecht bezet werden gehouden.

Mooie plek!

Ilse van de Kerkhof,
    7-11-2013

Mooi groot hotel van buiten geen Oostenrijkse stijl. Het hotel ligt dicht bij de kabelbaan. Het uitzicht vanuit het terras van het hotel is erg mooi je kijkt zo over de bergen uit. Nette ruime kamers gedeeltelijk kamers in moderne stijl en gedeeltelijk kamers in Oostenrijkse stijl. De kamers worden iedere dag helemaal schoongemaakt en worden netjes nieuwe handdoeken klaargelegd en vuile handdoeken meegenomen voor de was.