Reviews over Serfaus

Oogverblindend

Eline Engelen
    18-11-2018

Wie wil dat nu niet, elke ochtend verse broodjes van de lokale bakker. Het appartement ligt boven op de berg, waardoor je prachtig over Serfaus kijkt! Het zijn hele luxe appartement waar je helemaal in thuis voelt. Er is een ruimte waar de kinderen zich prima kunnen vermaken met een hele boel spellen. Tevens ontvang je bij aankomst een liftpasje waardoor je prachtige wandelingen kunt maken in en rondom Serfaus. In de vakantieperiodes zijn er leuke optredens in het restaurant van het hotel, wat zeker een aanrader is.

Prachtig appartement!

Laura
    26-8-2018

Ontzettend mooi en modern hotel. We hadden een prachtig 2 persoons appartement, van alle gemakken voorzien. Erg genoten van het grote, ruime balkon! Nette, moderne inrichting.

Parkeergarage onder het hotel aanwezig.

Je moet wel een stukje berg op om bij het hotel te komen. Goede loopbrug naar het centrum van Serfaus.

Restaurant in het hotel serveert lekkere maaltijden: ontbijt, lunch en diner. Broodjesservice 's morgens is ook erg handig!

Naar de skiliften toe is het nog wel een stukje lopen.

Geweldig accommodatie , sfeer , uitzicht.

Annette
    4-8-2018

Na 3 jaar in Terrazena in Serfaus te hebben gezeten zijn we nu in vaya Sint Zeno beland.

Super accommodatie schoon fris en mooie inrichting.

Zwembad heerlijk na een dagje wandelen, ontspannen.

Personeel vriendelijk en leergierig.

Restaurant ; eerst sceptisch omdat het een aparthotel is en er niet druk is.

Maar ze hebben overtroffen heerlijk gegeten niet 1 dag maar 3 dagen. Ze houden rekening of je uitgebreid wil tafelen of dat je vlug klaar wil zijn.

Rosie de gastvrouw is ontzettend meedenkend en lief. Als er mensen zijn die hier over klagen dan ligt het echt aan je eigen. Een zakenvriend in hart en nieren👌

Zeker de moeite waard om terug te gaan.

👌👌👌👌👌

Dus volgend jaar gaan wij zeker terug naar Serfaus.

Een aanrader !

DB
    24-7-2018

Super luxe hotel met appartementen. Helaas kleine, gedeelde balkons.

Heel modern, luxe en stijlvol ingericht. Complete keukeninventaris. Slaapbank bij 2kamerappartement prima, maar wel dan weinig ruimte in de woonkamer. Zeer fraai zwembad met compleet saunagedeelte. Ruime speelkamer voor jonge en oudere kinderen met pooltafel, w-ii en tafelvoetbalspel. Complex ligt op 10 minuten loopafstand van de gondels. Liftpassen in de zomerinbegrepen bij de touroperator. Prachtig wandelgebied met heel veel activiteiten voor kinderen.

Supermarkt op korte loopafstand want Serfaus is autovrij.

Ik miste alleen wat buitenspeelmogelijkheden bij het hotel voor de kinderen, zoals tafeltennis . Er is wel een grasveld. Prijs/kwaliteitverhouding in de zomer super in de winter een stuk prijziger.

Super schoon , netjes en klantvriendelijk

Danielle
    17-4-2018

Vaya St. Zeno is te boeken via Sunweb.Op 5 minuutjes lopen van de supermarkt. Via een loopbrug loop je van het rustige Zeno naar het centrum van Serfaus waar je verschillende winkeltjes ( waaronder een supermarkt ) en horeca kunt vinden. Wij kregen bij het boeken een pasje waarmee je gratis gebruik kunt maken van de kabelbanen. Er is genoeg te doen zowel voor gezinnen als stelletjes. Er is een broodjesservice , zwembad, sauna ( met wellness) bar , restaurant , speelruimte voor kids enz