Reviews over Serfaus

Helmus Roost,
    3-12-2017

Pure luxe en gastvrijheid met elke avond een culinair hoogstandje.

Onze verwachtingen overtroffen!

Nicky,
    8-8-2017

We verbleven 4 nachten in dit hotel met onze 2 kinderen van 5 en 7. Het verblijf heeft al onze verwachtigingen overtroffen. Zelden zag ik zo'n lekker vers en uitgebreid buffet en vriendelijke bediening. Het avondeten kon zo uit een sterrenrestaurants komen... De kamers zijn ook helemaal vernieuwd en de familiekamer heeft een scheidingswand en 2 aparte tv's. Geen must dat laatste, maar alles was echt in de puntjes in orde, chapeau!

leuk hotel in prachtig skigebied

mieke,
    11-4-2017

Dit hotel dat van buiten niet echt aantrekkelijk oogt is heel recent volledig vernieuwd. De spa en welness zijn fenomenaal! Hij is echt zo groot dat je soms gewoon de weg kwijt bent. Jenny en het personeel zijn heel vriendelijk. Het eten is er heel lekker en afwisselend. Soms buffet soms keuzemenu aan tafel. De skiliften liggen vlakbij maar de korte klim is wel niet te onderschatten na een lange dag op de latten. Het enige minpuntje dat wij konden bedenken is de bar die echt niet gezellig is en waar we bijgevolg nooit lang vertoefd hebben.

Wij hebben genoten van ons verblijf bij Jenny. Niet goedkoop maar zeker de moeite waard.

Mooie plek!

Ilse van de Kerkhof,
    7-11-2013

Mooi groot hotel van buiten geen Oostenrijkse stijl. Het hotel ligt dicht bij de kabelbaan. Het uitzicht vanuit het terras van het hotel is erg mooi je kijkt zo over de bergen uit. Nette ruime kamers gedeeltelijk kamers in moderne stijl en gedeeltelijk kamers in Oostenrijkse stijl. De kamers worden iedere dag helemaal schoongemaakt en worden netjes nieuwe handdoeken klaargelegd en vuile handdoeken meegenomen voor de was.

Een top hotel met een familiaire ambiance

Yvonne,
    3-10-2013

Al vele jaren komen wij ( gezin met 2 kinderen )met veel plezier elk jaar terug in dit prachtige hotel waar elk jaar weer gigantisch geïnvesteerd wordt aan o.a. renovering van de kamers of wel een uitbreiding in de al erg mooie en zeer uitgebreide wellness ruimtes.Het ontbijt maar vooral het diner is van een erg hoge kwaliteit met veel afwisseling in de gerechten. Het bedienend personeel is altijd erg vriendelijk en behulpzaam.

Wat wij erg prettig vinden is de ongedwongen familaire sfeer in dit hotel waardoor iedereen zich hier thuis voelt,dit kun je zeker niet van ieder 5 sterren hotel zeggen. De familie Westreicher beheren dit hotel ( en de cervosa alm ) met ziel en zaligheid en dit heeft een totale positieve uitwerking op dit prachtige hotel.

Wij hebben dit hotel zowel in de winter als ook in de zomer bezocht en in beide jaargetijden is het een feest om in Serfaus maar vooral in hotel Cervosa te verblijven.