We hebben een aantal aanbieders voor Serfaus voor je op een rij gezet:

3-sterren hotels Serfaus

We hebben een aantal aanbieders voor Serfaus voor je op een rij gezet:

Reviews over Serfaus

wij hebben een fantastische vakantie gehad

a.kersten,
    11-8-2018

het is een fantastisch hotel modern en netjes en schoon elke dag schone handdoeken en je kamer netjes schoongemaakt. het eten was ook heel goed in de 14 dagen dat wij er waren niet 1 keer het zelfde gehad bij het avond eten en het ontbijt was perfect stond van alles je kon net zoveel eten als je op kon .En de mensen die het hotel leiden waren vooral perfect van de schoonmaaksters tot aan de bediening een hele vette 10 gaan beslist nog terug

Gereisd met partner in juli 2018

Prima hotel op een mooie plek en goed ontbijt en m

Willem,
    19-2-2018

Het is een schoon hotel met een erg goede ligging t.o.v. het centrum en de ski pistes. De kamers zijn ruim en netjes. Het ontbijt is prima en er is veel keus, dit in tegenstelling tot het avondeten. Daar kun je uit twee menu’s kiezen en hoewel het niet slecht is is het ook niet heel bijzonder.

Gereisd met partner in januari 2018

gastvrij .. van alle gemakken voorzien

RIA VAN WIJK,
    28-11-2017

het is al wat langer geleden dan 2015 .. we zijn verschillende jaren teruggekeerd naar deze mooie accommodatie .. wat hebben we genoten .. we waren met echt een hele grote groep .. wel meer dan 16 .. groot en klein .. mijn man en ik sliepen in het moderne appartement op de bovenste verdieping .. de anderen verdeeld over de etages in diverse samenstelling in de andere appartementen of tweepersoonskamers .. voor de kleintjes waren er kinderbedjes, -stoelen en zelfs een leuke speelruimte .. onze auto stond in de eigen parkeergarage onder het hotel .. in huis een prachtige salon waar je verfrist vandaan kwam .. en een gezellig barretje voor een intieme apresski of heerlijke maaltijd .. 's morgens was er een uitgebreid luxe buffet ontbijt waar het echt aan niets ontbrak .. Ushi Peer en team heeft ons toen geweldig verwend .. vandaar dat we meerdere keren daar geweest zijn

Gereisd met vrienden in januari 2017

Harjan,
    16-11-2017

De mogelijkheid om mooie dagtochten te maken. Eenmaal in het gebied is het overal rustig. Met de u baan naar de gondels en terug. Verkeersarm in het dorp. Veel te beleven.

Weg heen een terug naar het dal kan zeer druk zijn.

Gereisd met vrienden in februari 2016

een heel goede keuze

Kathy Van Hoe,
    12-11-2017

Het eten was er lekker en afwisselend.

De rustige, centrale ligging van het hotel in het verkeersvrije serfaus, dichtbij de metro.

Een prive-parking van het hotel

Een heel vriendelijke moeder-dochter leiding

Gezellige bar met vriendelijk personeel

Kamer met een grote terras

Gereisd met partner in maart 2017