We hebben een aantal aanbieders voor Pfunds voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Pfunds voor je op een rij gezet:

Reviews over Pfunds

Zeer goed hotel geweldige sauna centraal gelegen

John,
    10-11-2017

Sauna geweldig eten uitstekend

Gereisd met vrienden in februari 2017

Fantastisch hotel

J. Vos,
    22-12-2015

Er is eigenlijk geen minder goed punt op te nomen. Kamers zijn voortreffelijk, personeel is erg vriendelijk en eten is bijzonder goed. Kortom een hotel om graag te verblijven als je in Oostenrijk bent of op doorreis bent richting Italië.

Gereisd met partner in augustus 2015

een heel fijn hotel

wout-ruesink,
    16-7-2014

Het is een heel goed hotel vriendelijke personeel echt gastvrijheid

Ze hebben altijd de tijd voor je als je wat vraagt over van allerlei informatie van omgevind en dergelijke dingen.

Kom hier al meer dan 30 jaar al en bevalt mij prima, en elke keer ontdekt ik weer nieuwe plekjes waar ik nog niet geweest ben. Dit hotel straalt wat uit aan vriendelijkheid. Een aanrader dus!!

Gereisd met partner in juni 2014

Geweldig hotel

Johanna,
    22-1-2014

Dit jaar voor de tweede keer in dit hotel geweest, in een woord Geweldig.

Het eten is voortreffelijk, de hotelkamers zijn geheel gerenoveerd en prachtig, heerlijke bedden! Het personeel is heer erg vriendelijk en correct. Na het skiën lekker geniet in de ruime wellness en het zwembad. De ski pistes van Nauders liggen op een half uurtje auto rijden, daarnaast heb je nog de mogelijk om in Italië en Zwitserland te gaan skiën.

Gereisd met partner in januari 2014

Hotel met mooie tuin

trientje,
    1-8-2013

In Hotel Kreuz, 3 dagen doorgebracht tijdens onze reis naar Zuid-Tirol.

Ontvangst heel vriendelijk en we hadden kamer 102/ Siebenschläfer met toegang tot de mooie tuin. Ruime kamer met badkamer en ligbad + apart toilet. Alles heel netjes en verzorgt. Ontbijtbuffet viel goed mee, het avondeten had wel beter gemogen voor een 4****.

Zal misschien zijn reden hebben met de economische toestand.

Gereisd met partner in juni 2013