Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Geweldig!!

Paulus/Pronk,
    12-11-2018

Onderweg naar Windau Lodge werden wij al per whats app bericht ingelicht door Harold & Miranda, dat de kamer klaar was en hoe lang het nog zou duren eer wij aankwamen. We waren er nog niet en toch gaf ons dit al een fijn gevoel. Het was een ware belevenis om hier te mogen verblijven. Aan alles wordt gedacht om de gasten het zo veel mogelijk naar hun zin te maken. Het complex zelf was erg mooi en prachtig en tot in detail ingericht, waardoor het een en al warmte uitstraalde. Het app. zelf was van alle gemakken voorzien en prachtig ingericht. Een prachtige badkamer, een gezellige woonkamer en prachtig balkon met fenomenaal uitzicht over de green. Een heerlijk en comfortabel bed. Het uitgebreide ontbijt bezorgd in de kamer is ook een aanrader wat een luxe! Bedankt Harold & Miranda voor de geweldige tijd. Wat een buitengewone geweldige ervaring is dit geweest, mede dankzij jullie. Wij komen zeker nog een keer terug.

Verliefd geworden op dit hotel, echt Fantastisch!!

Marijke van der Heijden,
    5-11-2018

Samen met mijn partner afgelopen jaar naar Wagrain gegaan om een week te skieen. wij kregen dit hotel aangeraden van vrienden en wij begrijpen helemaal waarom. Sterker nog de volgende wintersport komend jaar hebben wij afgelopen week geboekt in dit hotel. Wij zijn hier geweest voor een wintersport vakantie maar ik kan mij ook voorstellen dat het in de zomer fantastisch is om hier naartoe te gaan. Nog geen 10 uurtjes rijden en wij kwamen aan in een heel warm mooi en gezellig hotel. Na een warme ontvangst werden onze koffers naar de kamer gebracht waar wij prettig verrast werden met een heerlijke ruime luxe kamer van alles voorzien.

Het sporthotel biedt alle gezelligheid, luxe en comfy voor een topvakantie. Er zit een heerlijk welness in het hotel waar wij dagelijks na het skieen uren hebben genoten van alle faciliteiten. de apres ski is in de buurt en je hebt eigenlijk geen auto meer nodig. bus stopt voor de deur. een absolute aanrader!

Fantastisch.

Familie Sterckx - dehertog,
    1-11-2018

Rustig gelegen, mooi hotel met zicht op Zugspitze, mooie juniorsuite, vriendelijk personeel, mooi verzorgd ontbijt- en saladebuffet, op donderdag warm en koud "Bauernbuffet" met voor elk wat wils en een uitstekende wandelgids.

Onze bestemming voor 2019 ligt al vast : wij gaan terug(voor de vierde maal)

Ze hebben nieuw stammgasten

rup,
    25-10-2018

Prachtig uitzicht, in het midden van de bergen, zwembad is geweldig

om 7:00 in de ochtend kun je zwemmen, knuffelig warme verwarmde zwembaden, zeer mooie kamers

geweldige locatie, in de stad slechts 5 minuten, voor excursies ook zeer centraal gelegen, menu's waren de hamer elke dag ...... geweldig ontbijt.

alles wat je hartje begeert .....

Onze kinderen konden ontsnappen aan de konijnen, paarden, katten,

Geiten, cavia's niet langer scheiden, om op te noemen

ook het dagelijkse rijden, duimen omhoog :) Alle medewerkers hebben

Ons zeer vriendelijke en vriendelijke service en veel zorg.

Bedankt "Allen" en speciale dank aan Fam. Lerch!

Ze hebben opnieuw stamgasten gewonnen ........

We spraken met veel gasten tijdens ons verblijf en merkten op, ze waren allemaal

sinds ...... en behoren tot je vele stamgasten, een zeer goed

Referentie voor uw hotel, ga zo door

Top Hotel met incompetent personeel bij de BAR

Peter,
    7-10-2018

Trend Hotel Fieberbrunn was prima met uitstekend diner, kamer, sauna en kamer.

Maar all inclusief was maar voor een deel van het drankenpakket en het meest opmerkelijke was dat een goede kopje koffie / cappuccino enz, moest na het ontbijt apart worden afgerend voor 3,50 Euro of meer.

Omdat er te weinig plaatsen rondom de Bar waren, in het naast gelegen restaurant gaan zitten. Een medewerker Stuurde ons naar een “vuile nog niet afgeruimde tafel” en om 21:00 uur gingen alle TL verlichting aan en iedereen moest maar ergens naartoe

Daarnaast een zeer negatieve (oudere) barman, die zeer onproffesioneel klanten bediend, gasten nukkig om glazen vraadt (heel bot op eist) en zelfs tijdens de Champions Leque, met een zaal vol mensen de TV uitzet omdat iemand naar PSV keek en niet het glaswerk doorgaf

Verder een aanvaring met een manager omdat we om 07:00 uur onze auto even op zijn plek hadden gezet om onze bagage (5 minuten) in te l