hotels Oostenrijk met jacuzzi

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Perfect

Mark,
    11-11-2018

Perfect hotel voor een overnachting op doorreis naar Italië

Verliefd geworden op dit hotel, echt Fantastisch!!

Marijke van der Heijden,
    5-11-2018

Samen met mijn partner afgelopen jaar naar Wagrain gegaan om een week te skieen. wij kregen dit hotel aangeraden van vrienden en wij begrijpen helemaal waarom. Sterker nog de volgende wintersport komend jaar hebben wij afgelopen week geboekt in dit hotel. Wij zijn hier geweest voor een wintersport vakantie maar ik kan mij ook voorstellen dat het in de zomer fantastisch is om hier naartoe te gaan. Nog geen 10 uurtjes rijden en wij kwamen aan in een heel warm mooi en gezellig hotel. Na een warme ontvangst werden onze koffers naar de kamer gebracht waar wij prettig verrast werden met een heerlijke ruime luxe kamer van alles voorzien.

Het sporthotel biedt alle gezelligheid, luxe en comfy voor een topvakantie. Er zit een heerlijk welness in het hotel waar wij dagelijks na het skieen uren hebben genoten van alle faciliteiten. de apres ski is in de buurt en je hebt eigenlijk geen auto meer nodig. bus stopt voor de deur. een absolute aanrader!

Fantastisch.

Familie Sterckx - dehertog,
    1-11-2018

Rustig gelegen, mooi hotel met zicht op Zugspitze, mooie juniorsuite, vriendelijk personeel, mooi verzorgd ontbijt- en saladebuffet, op donderdag warm en koud "Bauernbuffet" met voor elk wat wils en een uitstekende wandelgids.

Onze bestemming voor 2019 ligt al vast : wij gaan terug(voor de vierde maal)

Ze hebben nieuw stammgasten

rup,
    25-10-2018

Prachtig uitzicht, in het midden van de bergen, zwembad is geweldig

om 7:00 in de ochtend kun je zwemmen, knuffelig warme verwarmde zwembaden, zeer mooie kamers

geweldige locatie, in de stad slechts 5 minuten, voor excursies ook zeer centraal gelegen, menu's waren de hamer elke dag ...... geweldig ontbijt.

alles wat je hartje begeert .....

Onze kinderen konden ontsnappen aan de konijnen, paarden, katten,

Geiten, cavia's niet langer scheiden, om op te noemen

ook het dagelijkse rijden, duimen omhoog :) Alle medewerkers hebben

Ons zeer vriendelijke en vriendelijke service en veel zorg.

Bedankt "Allen" en speciale dank aan Fam. Lerch!

Ze hebben opnieuw stamgasten gewonnen ........

We spraken met veel gasten tijdens ons verblijf en merkten op, ze waren allemaal

sinds ...... en behoren tot je vele stamgasten, een zeer goed

Referentie voor uw hotel, ga zo door

authentiek en super gezellig

Joke,
    23-10-2018

Riederhof heeft een skibushalte voor de deur. Gerlos heeft een super ski opslag voor tijdens je vakantie, verwarmd, met banken om op te zitten en je schoenen te wisselen, fantastisch. Onderaan de piste dus hoef je dus niet meer mee te slepen. Riederhof zelf is een familie hotel met eenvoudige , prima kamers. Je hebt elke dag keuze uit een aantal gerechten voor diner die je sochtends aan kan geven. Ontbijtbuffet is ook zalig. Wij hebben hier echt genoten van de gezelligheid en het eten. Je kan naar Gerlos lopen, leuke route door het park of langs de weg. Wij houden daarvan, even de benen strekken nar de apres ski. Er is geen lift dus wel trappen lopen! Zeker een aanrader als je voor sfeer gaat!