Sorteren

2.028

4-sterren hotels Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Gewoon doen dit hotel is geweldig

Ad. Beljaars
    18-10-2018

Perfect goed hotel zowel de kamer als het diner.

Gastvrij en echt Tirol

fantastisch!

Katja
    16-10-2018

Het hotel is schoon en netjes, makkelijk te bereiken met openbaar vervoer. De mensen zijn super aardig en heel behulpzaam. Ze zorgen echt dat je verblijf leuk word. Het ontbijt is lekker, vers, gevarieerd en een goede start voor de dag. Al met al is dit hotel een echte aanrader, als wij nog een keer naar Wenen gaan, zouden wij weer hetzelfde hotel kiezen!

Goed hotel met fijne ligging

DC
    14-10-2018

+ Fijne ligging

+ Goed eten, zowel het ontbijtbuffet als het diner

+ Ruime kamer met voldoende opbergruimte

+ Goede bedden

+ Gezellig restaurant en bar met mooi uitzicht

+ Iedere dag schone handdoeken

- Sommige kamers hadden een geweldig uitzicht, sommige kamers niet

- Op bepaalde tijden warm water

- Tijden dat er warm water zou zijn, was er toch lauw water

- In het restaurant en de bar was het vaak koud

- Totaal niet gehorig in het hotel, je hoorde wel het doorspoelen van toiletten en het geluid van douchen

een hele mooie vakantie

ad
    13-10-2018

heerlijk eten mooie kamer alleen het parkeren is niet goed te weinig plaatsen .

de sfeer van dit hotel, de vriendelijkheid en is niets

anoniem
    10-10-2018

de sfeer van dit hotel, de vriendelijkheid en hulpvaardigheid is uitmuntend; niets negatief voor ons.