Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Olsberg/Assinghausen (Sauerland) voor je op een rij gezet:

hotels Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

Neckermann

Reviews over Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

Ik hou er van...

Samen,
    15-3-2019

Al heel wat keren in dit hotel geweest via veiling, geweldig grote kamer zwembad en sauna klein en verouderd maar voor ons prima! Mooie omgeving lekker eten in Duitsland kortom voor ons gaat dit nooit vervelen😉

Gereisd met partner in maart 2019

uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

n kuit,
    27-2-2019

We zijn met vier volwassenen en drie kinderen van 10 en 12 jaar een weekend naar dit hotel geweest. Geboekt via veiling (2x los geboekt) met de wens om de kamers naast elkaar te krijgen. Dit was bij aankomst al prima geregeld.

Door de wat gedateerde uitstraling mist het een beetje sfeer maar dat was niet direct de reden van onze komst. De kamers zijn groot en echt netjes en geslapen op een prima bed.

Zowel het ontbijt als diner zijn prima in verhouding tot de prijs. De kinderen hebben naast de bar lekker kunnen kegelen en hebben daarnaast lekker gezwommen in het zwembad.

Puntjes van verbetering: meer sfeer nieuwe douchekop

Pluspunten: meerdere goede restaurants op loopafstand uitstekende prijs/kwaliteit prima ontbijt en eenvoudig maar lekker eten. prima vertrekpunt voor de omgeving

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Niks te klagen op dit adres!

robert Visser,
    20-2-2019

We gingen met een gematigd gevoel naar dit hotel ivm slechte reventies. Echter, mensen die het hebben over vergaande glorie moeten lekker een hotel boeken welke 500 per nacht kost. Personeel was vriendelijk en erg behulpzaam. Ontbijt was zeer goed en het warm eten was voldoende. Dit scoorde geen Michelin ster maar dat verwachten we ook niet voor 20 euro. Kamers waren Duits maar netjes, Zwembad was goed en warmer dan het 25 meter bad van welk zwembad dan ook, het is geen subtropisch zwembad. De ligging is perfect voor uitvallen naar alle kanten van het Sauerland.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk voor een lang weekend maar echt niet langer!

Judith,
    5-2-2019

Leuk hotel voor een lang weekend, ontzettend vriendelijk personeel, zwembad is echt niet lekker warm, bedden lagen heerlijk, kamer schoon, eten was heerlijk, iedereen praat over Winterberg, is echt leuk daar, vooral met sneeuw om te winkelen, Willingen is echt prachtig om te skieen en niet zo hoog! Nederlanders genoeg daar. Wij waren half januari daar, het was erg koud, 's avonds niet te doen om dan nog een rondje te gaan wandelen, de bar is een leuke ontmoetingsplek! Via veiling dit hotel gewonnen, was de moeite waar en je bent er zo, is niet ver, hangt er vanaf natuurlijk waar je woont in Nederland! ;-)

Gereisd met partner in januari 2019

Fiin hotel voor een weekendje op de piste!

Madelien Jansen,
    3-2-2019

Fijne uitvalsbasis voor een weekendje skiën of snowboarden in Winterberg! Kamer was van alle gemakken voorzien, ruime badkamer, fijne bedden en een TV! Het ontbijt was ook heeeel erg uitgebreid en vooral ook heel lekker. Het enige nadeel, bij onze kamer hadden we geen Wifi, maar dat is soms ook wel even lekker!

Gereisd met partner in januari 2019