We hebben een aantal aanbieders voor Olmeto voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Olmeto voor je op een rij gezet:

Reviews over Olmeto

Mooi hotel tussen twee stranden

Joost,
    20-9-2014

Fijn hotel direct aan zee met aan beide zijden strand. Supermarkt en enkele restaurant op wandelafstand. Mooie kamer aan kleine tuin.

Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastisch uitzicht en schoon

Ben,
    10-5-2010

Arco Plage is een zeer net onderhouden park met veel bloemen en een mooi, klein zwembad, gericht op rust.

Elke dag broodjes service. Wij hadden de bovenste bungalow met fantastisch uitzicht. Park en huisje waren erg schoon en wij werden hartelijk ontvangen door de familie.Goede uitvalsbasis, vlak bij het levendige Propriano , enkele aardige restaurants en het vriendelijke strandje van Porto Pollo.

Aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Anita,
    31-5-2009

Prachtig hotel in een Marokkaans/Aziatische sfeer. Weliswaar kleine kamer maar bijzonder kleurig ingericht en van alle gemakken voorzien. Een nadeel aan dit leuke hotel met vriendelijke mensen: er zijn heel veel trappen te lopen: naar het zwembad, naar het (prive)strand en naar het terras. Prima ontbijtbuffet, niet heel bijzonder uitgebreid, maar voorzien van de meest gevraagde artikelen. Het diner 's avonds (bij half-pension) is werkelijk subliem! Een 3-gangen keuze-menu dat elke avond weer verrassend is. Prachtig opgediend en net voldoende om ze alle drie te kunnen eten. De bijhorende wijn en drankjes zijn wel aan de prijs.....

Aanrader en dat lijkt ook zo, al hebben wij er geen gebruik van gemaakt, voor de spa!

Gereisd met partner in mei 2009