• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Olite

Reviews over Olite

• 1Blok03-09-2019

Verschrikkelijk

Het is dat er niets anders in de omgeving is maar het lieftst kwamen wij nooit meer terug op camping Olite in Olite. Je staat op een open vlakte midden in de wind die hier altijd flink waait. Het sanitair is ronduit smerig met schimmels en kapotte douches die niet goed afsluiten. Althans op het kampeerveld. De prijs is veel te hoog voor eat hier wordt geleverd. Voor een overnachting en dan snel weer verder.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 8Conny12-08-2016

mooi stadje

Olite is een mooi stadje met een groot kasteel en daarom heen het historische centrum. Je vindt er mooie kerken, huizen en een gezellig plein vol met horeca. Wij vonden het plein zelfs zo gezellig dat we er een dag later nog eens speciaal heen gereden zijn om even lekker op een terras te genieten.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Rinus23-08-2011

Zeker omweg waard

Olite is een bijzonder aardig stadje met smalle straatjes en steegjes, het uit 1400 daterende kasteel van de koningen van Navarra staat midden in het stadje en beheerst het stadje geheel met zijn vijftien torens. Bij het kasteelcomplex behoort de koninklijke kapel met een fantastisch mooie façade, het portaal, en de daarnaast in de gevel aangebrachte beeldengroepen zijn een lust voor het oog. Vanaf de gekanteelde muren en torens van het kasteel heeft men een prachtig uitzicht op Olite en de rustige landelijke omgeving. Stadje en kasteel verdienen dan ook meer belangstelling en bewondering dan op dat op dit moment het geval is, er zijn nauwelijks andere bezoekers maar het geheel is zeker een omweg waard.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur