Sorteren

Reviews over Okurcalar

Een top hotel!!

Fam van Meer
    13-10-2018

Prachtig hotel, met vriendelijk en minder vriendelijk personeel! Ontvangst was wat minder, door jong meisje, er kon geen lachje vanaf! Toch hebben we anderhalve week genoten van ons verblijf in dit hotel! Vooral de oudere ober Ali, heeft ons een heel speciaal gevoel gegeven! Wat een energie heeft deze man!! Topper!!👍

Heel erg fijn!

Anke
    25-9-2018

Fijn, mooi en gastvrij hotel! Het hotel is wat speels opgezet met diverse gebouwen en veel bomen, planten en bloemen. Goed onderhouden, wij sliepen in een gerenoveerde kamer, zag er allemaal prima uit! Prima bedden, alles schoon. Eten zeer uitgebreid en erg goed! A la carte restaurant heeft geen toegevoegde waarde. Hotel is wat minder geschikt voor oudere mensen i.v.m. vele trappetjes. Vanuit het hotel loop je door een mooi aangelegde tuin zo naar het strand. Zandstrand met kleine kiezels net voordat je de zee inloopt. Loopt schuin af naar het water, rustige zee. Elke avond (op zondag na) animatie voor zowel de kinderen als volwassenen. Erg leuk en gevarieerd! Ook dagelijks aqua jogging. Het hotel beschikt over 4 zwembaden. Personeel vriendelijk. Voornamelijk Duitse en Russische gasten. Slecht verhalen gehoord over Russische gasten in andere hotels, maar daar was hier niks van te merken. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Nog steeds geweldig!! Voelt echt als thuis komen!!

Twan, Janny, Romy.
    20-9-2018

Afgelopen weekend terug gekomen van Delphin de Luxe Resort. Het was inmiddels de 10e keer dat we binnen de Delphin keten verbleven en de 7e keer in Delphin de Luxe, dit zegt eigenlijk al genoeg! We waren er twee weken en hebben weer enorm genoten van alles wat Delphin de Luxe te bieden heeft. We hadden een kamer, die netjes schoon gehouden werd, met zijzeezicht en een extra bed voor onze dochter. Prachtig uitzicht op de "Relax" pool en zijdelings zeezicht. Prima! We hebben genoten van het heerlijke en gevarieerde eten, lekkere drankjes en het aangeboden entertainment. De service die Delphin de Luxe biedt is echt super, ook de vriendelijkheid van het personeel: iedereen doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. Grote pluspunt voor ons is de Relax pool, toegankelijk voor gasten vanaf 15 jaar. Hier lig je heerlijk rustig en met genoeg ruimte op je bedje, je hapje en drankje word ter plekke geserveerd. Tot volgend jaar!!!

Prima vakantie

Hilda
    20-9-2018

Heel mooi nieuw hotel. Ruime kamers en fijne douche. Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Bij het zwembad moest je vroeg zijn, maar op het strand altijd plek. Er rijdt een shuttle jeep van en naar het strand van het hotel. Vooral genoten van de goede wellness in het hotel. Hamam en massage. Minpunten waren het eten 's avonds en de Wifi in het hotel was erg traag. Op het strand zelfs helemaal geen Wifi. Verder een prima vakantie gehad.

Geweldig

Ben en Claudia
    15-9-2018

Super hotel, goede service en lekker eten