• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Oirschot

Supergemoedelijk, een grote kamer en heerlijk eten

M.J., 28-1-2018
    In dit hotel voel je je meteen thuis, geen moeite is teveel voor het zeer vriendelijke personeel. Wij hadden een arrangement geboekt en vroegen of het eten vegetarisch gemaakt kon worden. Dat was geen enkel probleem en we zijn bijzonder culinair verwend. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid, alle soorten koffie en lekker vers fruit voor in de yoghurt. De kamer was ruim en schoon. Bij de receptie lagen fiets- en wandelroutes met knooppunten die je kon lenen. Een prachtige omgeving. Het dorp was dichtbij met een oude kern. Leuk proeflokaal, museum en kapelletje. In een woord een aanrader, dit is echte Brabantse gastvrijheid!

Prima hotel.

Roelof & Ellen, 10-12-2017
    Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Keurig netjes. Prima keuken. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitzonderlijk goede kok voor zo'n klein hotel! Mooie uitvalbasis omonder andere Eindhoven en Tilburg te bezoeken, attractieparken en de Kempen. Wandelen en fietsen.

Zeker weer!

Bart, 18-10-2017

Ik heb een fijne tijd gehad in Hotel de Kroon in Oirschot. Ik ben er een paar keer geweest en de ervaringen zijn altijd goed. Het hotel heeft een goede ligging in het idyllische en historische centrum van Oirschot.

Het echtpaar dat het hotel runt, staat samen met het personeel voor de gasten klaar, is hartelijk, authentiek en attent. Er wordt rekening gehouden met speficieke wensen van de gasten en men is flexibel.

De kamers zijn schoon, opgeruimd, sfeervol en relatief ruim. Het bed waarop ik sliep, voelde goed aan (niet te hard/zacht). De kamer was stil, ondanks dat ik aan de voorkant van het hotel sliep.

Het diner in het restaurant-brasserie is een goede deal en smaakvol. Er staat een aantal mooie klassiekers op de kaart die goed worden bereid (bv. sliptong, tournedos).

Een prettig hotel midden in centrum van Oirschot!!

De Jong, 7-10-2017

Een erg gezellig, sfeervol familiehotel midden in het centrum. Genoeg (gratis) parkeergelegenheden in de directe omgeving.

Bij binnenkomst meteen vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door het aanwezige personeel.

Knusse en nette kamer met mooi uitzicht op de voorkant, wat een authentiek Oirschots straatje is.

Bedden lagen erg prettig en de douche was net zo fijn als thuis, iets wat wij altijd erg waarderen.

Bij het ontbijt volop keuze uit afgebakken broodjes, brood, crackers, beschuit, peperkoek, zoet-, kaas- en vleesbeleg, yoghurt , muesli etc. etc.

Heerlijk sapje en gekookt eitje erbij en onbeperkt koffie en thee.

Wat opvallend is, is het vriendelijke personeel die graag een praatje met ons maakte en erg behulpzaam waren.

Bonuspunten voor de gratis wifi door de gehele zaak en de heerlijke strudel en ruimte assortiment aan andere soorten gebak op het terras.

Wij zijn echt ontzettend tevreden

Schoon , vriendelijk, flexibel. Betaalbaar

Robert, 3-10-2016
    Met een familie het halve hotel gehuurd. Van ontvangst tot vertrek netjes verzorgd. Bijzonder schoon hotel. Ontbijt vers en lekker. Aanrader voor 1 persoon overnachting maar zeker ook voor familie. Prijs is t zeker waard
Oirschot scoort een 8,6 uit 10, op basis van 80 reviews