Ohrid

8.2Fantastisch

hotels Ohrid

We hebben een aantal aanbieders voor Ohrid voor je op een rij gezet:

Corendon

Zonuren3h4h5h7h8h10h11h10h8h6h4h2h
Dagen regen888786545689

Reviews over Ohrid

• 8Dick Steur04-10-2019

Ohrid, een parel aan het meer van Ohrid.

Ohrid hebben we meerdere malen bezocht. Elke keer leuk.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Tessa15-09-2019

Nooit meer

Leuke stad alleen wat een dierenleed!! Verschrikkelijk. Honderden honden en katten die op straat leven. Puppy’s langs de weg zonder moeder, gedumpt in een doos! Vreselijk! Hier moet echt wat aan gedaan worden, het is te triest voor worden!

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 8Ton Van de Biezen12-09-2019

Voorherhaling vatbaar

Prachtige natuur In Ohrid heerlijke boulevard en een gezellige stad. Spot goedkoop land en heerlijke temperatuur

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Martin Geel07-09-2019

Volgende keer terug!

Mijn verblijf daar was uitstekend.

• 8Margo04-09-2019

Fantastische bestemming!!

Fantastische groene vakantiebestemming ! Heel vriendelijke mensen, lekker eten. Uitstappen waren heel verzorgd en super interssant! Pepi was een gids uit de duizend👍🏽!!

• 8Stranden

• 9S Cornelissen17-08-2019

Om Ohrid te ontdekken moet ze lekker zelf met plattegrond erop uitgaan. Makkelijk te doen.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Stranden

augustus 2019

• 8Jasper06-08-2019

Prachtig dorpje aan het meer

Ohrid is een mooi plaatsje aan het Meer van Ohrid. Vele mensen spreken Engels en het is er bruisend. 's Avonds lopen er lang mensen over de boulevard en kan er nog ruimschoots gegeten en gedronken worden. Er zijn diverse dingen te ondernemen in de omgeving die ook wel overduidelijk worden aangereikt door de Macedonische mensen.

Perkjes worden mooi onderhouden. Echte stranden zijn er niet echt in Ohrid zelf, daarvoor moet je een stukje verder zijn. Langs de boulevard kun je wel een duik nemen in het meer. Schrik overigens niet van de loslopende zwerfhonden.

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

• 8Marielle05-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Prachtig land. Leuke prijzen om uit eten te gaan. Vriendelijke mensen. Veel natuurschoon en voldoende dingen om te bezoeken / te bekijken. Wij zijn naar Albanië geweest en naar mavrovo natuurpark. Beide excursies met dushko en darko. Ik vond ze beide de moeite waard! Als je toch in Macedonie bent, zou ik zeggen, ga naar Albanië. Verder naar vevcani geweest,met taxichauffeur. Sveti naum met taxichauffeur . Beide goed te doen. Verder scooters gehuurd en zelf op pad geweest! Wij zaten in villa Katerina in het plaatsje Lagadin. Heel erg mooi appartementencomplex aan het meer. Schoon,fris en modern.Helemaal niets te klagen gehad. Alleen ontbijt is bij villa Dionis en dat kan zeker beter.....

• 9Cultuur

juli 2019

• 8Hans01-08-2019

fantastisch

Ohrid en Struga zijn mooie plaatsen om te bezoeken en er zijn ook nationale parken met hele mooie uitzichten , eten en taxi`s zijn erg goedkoop en er wonen echt sympathieke mensen die je echt overal mee willen helpen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8S&M30-07-2019

Leuk voor een keer

Ohrid is een mooie plaats aan het meer. Er zijn voldoende restaurants, al is de service nogal wisselend. Uit eten is wel goedkoop. De oude stad en de Turkse wijk zijn leuk, de boulevard is fijn. Mensen gaan er zonnen en zwemmen. Met de boot (boek geen excursie, zonde van je geld) ben je voor €10,00 retour bij het klooster van Sveti Naum. Daar kan je ook leuk zwemmen en met een bootje naar de bronnen. Galicia en Mavrovo kun je wel met een gids doen, bijvoorbeeld via Alex. Struga zijn we met de taxi geweest, 500 denar. Vonden wij niet veel aan en geen leuke sfeer. Excursie naar Albanië hoorde we van iedereen is een afknapper. Wandelen is wel mooi in Macedonië.

• 9Cultuur
    • 7Sfeer in stad