hotels in Odense

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Odense

Reviews over Odense

• 4Harry Van Dijk25-04-2019

Hele stad een bouwput.

Chaos door opgebroken straten en bouwputten voor hoogbouw. Zelfs Andersen geboortehuis in de steigers. Forse tegenvaller!

• 7Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2019

• 4Heesemans18-07-2017

Hele dorp ligt overhoop

Slechte en veel te dure horeca. Kop koffie 6 euro. Camping 1 nachtje 35. Euro. Niks voor mij. En het hele dorp ligt overhoop.

• 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Jan Taildeman07-09-2015

Leuk

Leuke stad om een dag te vertoeven. Leuke winkelstraten, terrasjes, Hans Christian Andersen-thema, vriendelijke mensen.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Jan05-08-2014

gezllig intieme stad

gezellige stad, veel sfeer, mooi uitgaansgebied. prettige winkelstraten, ruim aanbod winkels. Wandelen in de buurt van Andersen museum is aan te raden, het wijkje in de buurt ademt nog helemaal de sfeer van die tijd. Mis ook het openlucht optreden niet in het park voor Andersen museum. Dit optreden bezingt in een half uur diverse sprookjes en is nog gratis ook. Let al wandelend eens op de vele pastel kleuren van de huizen en bekijk de diverse uithangborden. Odense vonden we echt een veel leukere stad dan Aarhus, zeer gastvrij en hulpvaardige bevolking.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 7ton29-05-2013

leuke overnachtings plek

een paar leuke plekjes om te wandelen en een bekend H.C. Andersen museum. kleine brouwerij in het centrum om op het terras een biertje te pakken.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Inge11-05-2013

Gezellige plaats, meer mogelijkheden dan gedacht

Gezellige stad, mooie omgeving

• 8Omgeving

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Maurits 21-11-2012

Voor Deense begrippen een mooie stad

Odense hebben wij ervaren als een vriendelijke stad. Bekend van de sprookjesschrijver Hans Christiaan Andersen. Een bezoek zeker waard.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Mary 23-08-2012

Leuke plaats

Wij hebben maar een klein gedeelte van Odense bezocht, o.a.dat deel waar Hans Christiaan Andersen is geboren. Het is heel leuk om door de straatjes te lopen met al de kleurige en goed onderhouden huisjes van weleer. Aan de achterzijde van het geboortehuis is een mooie parkachtige tuin, hier is het museum gevestigd en een winkel die alleen vrij toegankelijk is. Verder zijn er aantal mooie winkelstraten en gezellige pleintjes met terrassen waar je heerlijk kunt eten.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in juni 2012

• 7A.,D.08-08-2012

gezellig plaatsje

Leuk om door het plaatsje te wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7bjorndebby07-06-2012

prima bevallen

odense is een leuk plaatsje

Gereisd met vrienden in februari 2012

10 van de 21 reviews gezien