Sorteren

hotels Oberösterreich

Reviews over accommodaties in Oberösterreich

fantastisch zeer gemoedelijk en lekker eten

Diny van Oirschot
    16-8-2017

zeer ontspannen en gemoedelijk hotel lekker keuze drie gangen menu,heel mooie

omgeving om te wandelen.

fijne ruime kamers met fijne bedden

ben je veeleisend dan moet je ook een hogere dus duurdere klasse boeken.

wij vonden prijs/kwaliteit goed

wij zijn zestien nachten geweest en zouden zo weer boeken

prima

Pierre
    7-6-2017

alles was schoon en netjes

Zeer goed

Sedmak
    7-8-2016

Fantastische ligging en mooi uitzicht. Schitterend terras. Prima kamers en goed ontbijt.

Geweldig

Ina Feenstra
    26-6-2016

Alles is er goed, de kamers,de ligging (prachtig in de Donaubocht) heerlijk rustig. Het diner was geweldig. Visbuffet met verschillende soorten vis o.a. grote forellen. We waren in Oostenrijk voor een Donaufietsvakantie en kwamen er zo terecht met een groep van 32 personen. Grote ruimte om fietsen in de nacht veilig neer te zetten met volop stroomvoorziening om de elektrische fietsen op te laden.

Heerlijk ontspannen verzorgd ...

Charles van Wettum
    4-9-2015

Mooi, luxe hotel. Prachtige kamers, goed en vriendelijk personeel. We hadden half pension geboekt en hebben uitstekend gegeten in een mooi restaurant. Ontbijt was voortreffelijk.

Het hotel ligt op een druk punt in de stad, maar daar hebben we geen last van gehad. Ligging is wel vrij ver van het centrum.