hotels Oberösterreich

Reviews over accommodaties in Oberösterreich

Een plek om altijd weer terug te komen!

Robin Verhappen,
    19-8-2018

Ons verblijf in Haus Bergblick was ook in juli van dit jaar weer fantastisch. Dat we er voor de zevende keer waren zegt eigenlijk al genoeg over mijn enthousiasme over deze plek. De eigenaren weten er al meer dan 10 jaar een plek van te maken waar veel gasten veel vaker terug komen. Het is gastvrijheid met een hoofdletter G. Ze zijn iedere dag in de weer om het hun gasten, jong én oud, optimaal naar de zin te maken. De kamers en appartementen zijn ruim, schoon en hebben heerlijke bedden. Na een dag vol fysieke inspanning in Hinterstoder e.o. kun je in Haus Bergblick weer heerlijk ontspannen opladen. Het panoramisch uitzicht vanaf het huis op de omringende bergen is prachtig. Zowel in de zomer als in de winter zijn wij er inmiddels geweest. Het gebied heeft in beide seizoenen zoveel moois te bieden. In Hinterstoder heerst er geen massatoerisme. Wij gaan er echt heen voor de overweldigende natuur, de rust en natuurlijk Haus Bergblick!

Een geweldige vakantie met een dito omgeving

Jan van Loosen,
    18-8-2018

Saskia en Erwin zijn allereerst schatten van mensen. Vanaf het allereerste begin heb je het gevoel van thuiskomen. Op elk moment van de dag ( in het holst van de nacht heb ik het trouwens niet geprobeerd) kun je bij hen terecht voor vragen. Ze zitten boordevol praktische en handige tips voor bijvoorbeeld uitjes. Heb jezelf geen idee wat je gaat doen, hebben zij ongelofelijk veel suggesties in de omgeving.

Kortom, voor eens en nog eens

Een aanrader.

Parmentier - Vandekerckhove,
    18-8-2018

Prima verblijf. Prachtige streek en rustig. Vriendelijke eigenaars die altijd klaar staan om te helpen. Ideaal om te wandelen. Mooie fauna en flora.

Geen negatieve punten gevonden.

Absolute aanrader.

Hans van Lelieveld,
    1-8-2018

Het huis staat in een schitterende omgeving, vanuit je bed en balkon kijk je zo de bergen in. Fantastisch uitzicht dus. Warme ontvangst en alle kamers zeer netjes en schoon. In de omgeving veel te doen en zien. Het ontbijt is royaal en keuze genoeg. Prijs/ kwaliteit verhouding is dan ook in een hele goede verhouding. De eigenaren weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Kortom, een geweldige 8 dagen en nog te kort. Hier komen we zeker terug.

Droomvakantie!

Hans en Bart,
    1-8-2018

Wij hebben (wederom) een geweldige vakantie gehad in Haus Bergblick. Het uizicht is werkelijk fantastisch, en er is zoveel te zien en te doen in de omgeving dat je hier nooit uitgekeken raakt. Ook het klimaat is ideaal voor een zomervakantie: overdag heerlijk warm en 's nachts koelt het nog lekker af, waardoor je altijd lekker slaapt. Saskia en Erwin doen er alles aan om je hier thuis te laten voelen. De faciliteiten zijn uitstekend en het ontbijt is zeer uitgebereid.

Wij komen zeker weer terug!