Reviews over Obernai

aanrader

Fam. Jansen
    13-6-2018
    Prima ligging, zeer vriendelijk personeel. Prijs van ontbijt echter is veel te hoog
    Cour d'Alsace Team, Directeur, 15-6-2018

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Wij hoop u weer te zien,

Het team van de Cour d'Alsace

Aanrader in de Elzas

Fam Van Oostveldt
    21-2-2018

Hotel : verzorgde kamer - super vriendelijk personeel en management - uitstekende chef en sommelier en zeer correcte bediening zowel in restaurant als bij uitgebreid ontbijt - speciale aandacht op de kamer voor onze hond.

Omgeving : Obernai is een aangenaam stadje dat je op een dag gezien hebt - voor wandelaars zoals wij wel voldoende alternatieven in de omgeving - voor sneeuwliefhebbers (vanaf dag 3 van ons verblijf is het beginnen sneeuwen) is er een skistation op ongeveer 30 km afstand. Obernai is de poort tot de Elzas dus mensen die meer cultuur willen opsnuiven zullen van hun wagen gebruik moeten maken.

Hotel A la Cour d'Alsace, Directeur, 26-2-2018

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Wij hoop u weer te zien,

Het team van de Cour d'Alsace

Zeer goed.

Elvis 1 euro
    20-7-2017

Dat het vooral een rustig hotel is, maar proper en zeer vriendelijk personeel.

De ligging is perfect.

Zeer goede producten in de badkamer. Wij waren wel zeer tevreden met een kamer met balkon. Spijtig dat er juist geen stoeltje op kon waar je kon genieten van de avondzon nog eventueel. Maar voor de rest zeer ok!

Goedgelegen en aangenaam hotel!

Luc
    26-8-2016

Centraal in het kleine stadje Obernai met zijn vele vakwerkhuizen ligt Hotel Le Colombier. Restaurants en winkeltje bereik je te voet op enkele minuten.

We hadden een gewone kamer geboekt voor 3 nachten, maar kregen spontaan een upgrade cadeau: een zeer ruime, rustige en mooie kamer op het derde. Goede airco, zithoek, flatscreen TV in zithoek en slaapkamer, minibar, groot bed, zithoek, bureau, ruime badkamer, afzonderlijke WC.

Het hotel lijkt recent gerenoveerd en alles is prima in orde en goed onderhouden.

Goed en uitgebreid ontbijt. Geen restaurant, voor andere maaltijden moet je het stadje in.

Personeel is zeer vriendelijk en attent.

Er is een parkeergarage, maar 15 euro per nacht vonden we wat duur: op het pleintje achter de hoek parkeer je tussen 19u00 en 09u00 gratis.

schitterende lokatie

John
    5-10-2014

Bijzonder goed gelegen hotel bij centrum Obernai. Gratis parkeren om de hoek. Bijzonder schilderachtig hotel. Voor een, twee nachten om Obernai en de omliggende streek te bezoeken perfect. Helaas geen lift, kamers sober ingericht (Bv maar een stoel bij een driepersoonskamer). Geen restaurant, wat geen probleem is er zijn genoeg restaurants op lopensafstand. Wel ontbijt dat niet overvloedig maar ruim voldoende is.

Gezien de locatie en het toerisme in de buurt een fatsoenlijke kamerprijs

Obernai scoort een 9 uit 10, op basis van 22 reviews