Reviews over Obernai

Goed en sfeervol hotel

Paul Smit,
    26-7-2018

Mooi hotel, mooie binnenplaats, goede dienstverlening, prima ontbijt en perfecte ligging.

aanrader

Fam. Jansen,
    13-6-2018

Prima ligging, zeer vriendelijk personeel. Prijs van ontbijt echter is veel te hoog

Cour d'Alsace Team, Directeur, 15-6-2018

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Wij hoop u weer te zien,

Het team van de Cour d'Alsace

Mooi nieuw hotel

Marc,
    10-4-2018

Mooi nieuw hotel van een bekende hotelketen, prima kamers, schoon, nieuw, koel, gewoon top voor een nachtje op doorreis maar ook wel voor langere tijd. Dorpje Obernai op 15 minuten is echt het bezoeken waard.

Aanrader in de Elzas

Fam Van Oostveldt,
    21-2-2018

Hotel : verzorgde kamer - super vriendelijk personeel en management - uitstekende chef en sommelier en zeer correcte bediening zowel in restaurant als bij uitgebreid ontbijt - speciale aandacht op de kamer voor onze hond.

Omgeving : Obernai is een aangenaam stadje dat je op een dag gezien hebt - voor wandelaars zoals wij wel voldoende alternatieven in de omgeving - voor sneeuwliefhebbers (vanaf dag 3 van ons verblijf is het beginnen sneeuwen) is er een skistation op ongeveer 30 km afstand. Obernai is de poort tot de Elzas dus mensen die meer cultuur willen opsnuiven zullen van hun wagen gebruik moeten maken.

Hotel A la Cour d'Alsace, Directeur, 26-2-2018

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Wij hoop u weer te zien,

Het team van de Cour d'Alsace

Zeer goed.

Elvis 1 euro,
    20-7-2017

Dat het vooral een rustig hotel is, maar proper en zeer vriendelijk personeel.

De ligging is perfect.

Zeer goede producten in de badkamer. Wij waren wel zeer tevreden met een kamer met balkon. Spijtig dat er juist geen stoeltje op kon waar je kon genieten van de avondzon nog eventueel. Maar voor de rest zeer ok!