We hebben een aantal aanbieders voor Nottingham voor je op een rij gezet:

hotels Nottingham

We hebben een aantal aanbieders voor Nottingham voor je op een rij gezet:

Reviews over Nottingham

Centraal gelegen hotel, gedateerd maar schoon.

Henriet,
    5-5-2015

Het is een gedateerd hotel, schoon en vriendelijk personeel. Ontbijt is zowel continentaal als Engels. Het enige wat ik miste is kaas. De kamers zijn niet heel groot, maar voldoen zeker voor een stedentrip. Het ligt dicht bij het centrum, en naar het treinstation loop je in 10 min. heen. Bussen stoppen dichtbij het hotel.

Gereisd anders in januari 2015

Prima

klienur,
    28-10-2010

1 nacht doorgebracht. Prima ruime kamer, nette en schone badkamer. Hotel zelf een beetje kil en zakelijk. Zeer uitgebreid ontbijt van prima kwaliteit. Ligt centraal ten opzichte van het centrum.

Gereisd zakelijk in april 2010

Midden in het centrum

E. van der Hout,
    22-7-2010

Vlak bij alle shopping gelegenheden en the Old Market Square. Een bruisende studentenstad met veel festivals en bezienswaardigheden.

Hotel is modern, kamers zijn prima, airco voorhanden. Ontbijt ruim qua keuze overige maaltijden niet in het hotel genuttigd.

Gereisd zakelijk in juli 2010

Groot stadshotel

Berry,
    14-6-2009

Hoogbouw hotel vlakbij Nottingham Castle en Market Square. Kleine maar nette kamers, sommige met fraai uitzicht. Bar en restaurant echt Engels. Er zijn op dit moment zeer voordelige aanbiedingen beschikbaar.

Gereisd alleenreizend in juni 2009

Super mooi hotel!!

Claudia,
    25-12-2008

Prachtig hotel. Chique Victoriaanse uitstraling. Kamers mooi ingericht.

Park en winkels in de buurt, dus voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in februari 2008