Reviews over North Conway

Het is jammer dat het personeel bij de receptie zo is. Je

shop-aholic,
    25-5-2008

Het is jammer dat het personeel bij de receptie zo hooghartig is. Je plezier in een verblijf in dit hotel daalt gelijk naar het nul-punt. Qua ligging is het echter ideaal: meters verwijderd van de outlet-stores. En de kamers zijn ruim en comfortabel, het ontbijt is uitgebreid en lekker en video- en dvd-vermaak zit bij de prijs in.

Dus als je de matige ontvangst voor lief neemt, de boven gemiddelde prijs accepteert en in een geheel niet-rokers hotel wilt verblijven op huppelafstand van leuke winkels, is dit de plek waar je moet zijn.

Het hotel ligt midden in de outlet wijk ! Tof om te gaan

Vande Bergh,
    30-11-2007

Het hotel ligt midden in de outlet wijk ! Tof om te gaan shoppen, maar wij vonden de prijs te hoog voor het hotel. De kamer was wel ruim. Er is tevens een buitenzwembad.