Noresund-Norefjell

hotels in Noresund-Norefjell

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Noresund-Norefjell

Reviews over Noresund-Norefjell

• 9Dennis23-05-2016

Prachtige ligging erg mooie natuur

De ligging is erg mooi en de omgeving ook. Oslo is op een 1uur tot 1,5 uur rijden en de weg er alleen al naar toe is werkelijk prachtig. Mooie optie om een dag naar Oslo te gaan. Het dorp is erg rustig en er zijn wat winkels verder is er veel natuur. Nadeel is dat je elke keer als je naar het hotel rijdt moet je tol betalen

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2014

• 5Anneke en Koert15-06-2013

Mooie omgeving!

Weinig mogelijkheden, we hebben de tol weg gereden, volgens het boekje een wandel paradijs, maar helaas, alleen maar vrachtverkeer en harde rijders! Weinig mogelijkheden, jammer, want de liggen is erg mooi van het plaatsje!

• 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2013

• 0Esther01-07-2010

Luxe appartement in een rustige omgeving

Het appartement is luxe ingericht met vaatwasser, wasmachine en sauna. Wij zaten in appartement I7. Er is een ruim balkon aanwezig. Jammer genoeg ging (en gaat deze zomer) het restaurant op het 'park' ook niet open. In Norefjell zelf is vrij weinig te doen. Het dorpje Noresund ligt op ongeveer 4 km afstand. In Noresund kun je naar Villa Fridheim (sprookjesvilla voor kinderen), er zitten twee supermarkten, twee tankstations en een soort eetcafé. Doordat wij buiten het hoogseizoen hebben geboekt, was de receptie ook maar beperkt bemand ( het huren van fietsen en kano's werd hierdoor beperkt).

Gereisd met partner in juni 2010

• 10yvonne12-09-2008

Erg mooi hier!!!!!!!!!

App zijn echt geweldig,sauna,wasm,afm, open haard alleen met kinderen van de leeftijd boven de 10 jaar is hier niks te beleven,maar kom je voor je rust is het hier heerlijk,bij de receptie zijn erg vriendelijk en doen alles voor je.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in september 2008

• 9kleine staarman09-07-2008

echt een hele mooie omgeving super appartement alles netjes en nieuw de mensen van de receptie zijn heel vriendelijk en gastvrij ze hebben ons heel goed geholpen jammer dat we maar 3 dagen konden blijven

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd in juli 2008

• 9kleine staarman05-07-2008

super

dit was echt een geweldig appartement mooi interieur, sauna en hele goede bedden en super omgeving hier hadden we wel langer willen blijven

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving