Sorteren

hotels Noordwijk / Noordwijk aan Zee

Reviews over Noordwijk / Noordwijk aan Zee

Zeker tot de volgende keer!!

R de regt
    10-6-2018

Zeer vriendelijk en atent personeel

Prijs kwaliteit klopt meer dan

Lokatie erg goed

En parkeren op eigen terein

Super en we hadden ook nog uitzicht op zee

Warris
    28-5-2018
    Prima hotel lekker gedineerd en ontbeten ,onze kamer had uitzicht op zee en de ligging van het hotel aan de boulevard
    Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 11-6-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van uw tijd in Noordwijk en van alle faciliteiten in het hotel. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

heel gezellig

Emil
    18-5-2018

zeer klantvriendelijk personeel, kamer aan de krappe kant en gedateerd

Eten uitstekend

Team Golden Tulip Noordwijk Beach, General Manager, 11-6-2018

Hartelijk dank voor uw review.

Wij zijn verblijd te zien dat u een fijn verblijf heeft gehad.

We zullen uw complimenten betreft het personeel en het eten met het team delen en we hopen u nog eens te mogen ontvangen in Noordwijk.

Met vriendelijke groet,

Top kamer, fijn personeel, rommelige administratie

Sandra
    3-5-2018

De kamer was erg groot en mooi schoon. Het hotel heeft een mooie uitstraling van binnen en het ontbijt was erg goed. Maar administratief kan dit hotel nog wel wat leren. Onze kamerhuur was in totaal bijna 3 keer afgeschreven, al twee keer voordat we kwamen en bij het uitchecken wilden ze het nog een keer afschrijven. Ook het parkeren was ons niet gezegd dat we goedkoper konden uitrijden als we bij de receptie een kaartje haalden, dus een duur kaartje gekocht in de parkeerautomaat. Maar als de receptie dit bij het inchecken hadden verteld, dan was er geen misverstand geweest. Dit was na melding wel opgelost, maar het is wel vervelend op dat moment.

We hadden van te voren een mail gehad dat het zwembad in renovatie was, dit werd ook netjes verteld bij de incheck. Maar dat de sauna ook niet toegankelijk was, dit hoorden we pas toen we hier gebruik van wilden maken. Al met al een leuk weekend, maar er zijn veel fouten gemaakt in dit hotel.

leuk en prima hotel

Jo
    18-4-2018
    Leuk gelegen hotel aan de rand van de duinen. Kamer, sanitair en bedden waren goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt en prima diner. In de omgeving is veel te zien en wandelaars en fietsen kunnen zo de duinen in.
Noordwijk / Noordwijk aan Zee scoort een 8,2 uit 10, op basis van 871 reviews