Sorteren

Van Doorn
    9-9-2018

Super tevreden !

Alles was gewoon 👍🏼

Mooi en rustig hotel op goede locatie.

Claudia
    31-8-2018

Op fietsafstand van het strand en van het centrum van Noordwijk.

Fantastisch!

Helsen
    31-8-2018

midden in de prachtige natuur in duinen en bossen, heerlijk om te fietsen en te wandelen.

één minpuntje: geen sluitende stoppen in lavabo's( kamer 203)

Goed, keurig hotel!

Isabel
    22-8-2018

Kleine kamer/badkamer maar...superschoon, superbed, geweldig ontbijt, heerlijk eten, vriendelijk personeel en uitstekende ligging. dat maakt het hotel erg goed. Wij hadden een arrangement met diner, erg leuk en lekker. Helaas kwamen de extra frietjes ( was eerst nml erg weinig voor 6 personen) toen we het eten al op hadden en werden ook in rekening gebracht ( ook de ongevraagde). Hier iets van gezegd, daar werd meteen wat mee gedaan :-), hoefden nog maar 1 te betalen (3,50) op een drankrekening van 110 euro, duidelijke misser. Gaat niet om het geld maar om het gevoel. Ik weet dat het iets kleins is en niet belangrijk maar het irriteerde even. Verder echt super hotel.

Fantastisch, een aanrader!

Desiree
    14-8-2018

Fantastisch familieweekend gehad (groep 21 volwassenen en 5 kleine kinderen). Super hotelkamers. Hotelkamer met bad en douche voor mijn ouders. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Er wordt veel vers bereid en de service is top. Voldoende kinderstoelen aanwezig. Gezellige sfeer en schoon! En...heel dicht bij het strand. Wij zijn hier vaker geweest en komen ook snel terug!