Sorteren

Reviews over Noordwijk / Noordwijk aan Zee

👍👍👍

Mandy Oude engberink
    11-11-2018

Kamer was ruim, goed ontvangst, de barman was erg enthousiast dat maakte de zweer heel goed. Het ontbijt was erg lekker. Hier en daar mag nog wel wat aan de kamers gedaan worden. En de tafels mogen wel afgeruimd worden tijdens het ontbijt. V

Zeer goed verzorgd !

M.J. Swinkels
    8-11-2018

Uitstekend hotel, gunstig gelegen direct aan de boulevard, met mogelijkheid tot parkeren , prijs kwaliteit uitstekend ! Echte aanrader

Twijfelachtig

Seebe Janssens
    4-11-2018

De badkamer.

Het "ventilatierooster" is niet schoon. De vloer van de badkamer was niet schoon. Hebben nattigheid opgeveegd met een handdoek en die was toen aan de veegkant vies. De verf op houtwerk bij het openslaande raam is afgebladerd. Stopkontakt in de badkamer vies. De kraan op de wadxtafel geeft links kod en rechts wrm. Dit staat als je goed kijkt met een stigt op de knop, maar erg onduidelijk. Je komt er achter als je het de eerste keer gebruikt.

Kamer.

De nachtkastjes op de kamer/slaapkamer vertonen kringen. Rondjes van glazen. De matrassen zijn niet echt geweldig. Het dekje wat over het voeteneinde van de dekbedden ligt zit vol met vlekken.

Dit kan niet vinden wij voor een 4 sterren hotel.

Het ontbijt was trouwens super, en de ligging van het hotel ook.

Een absolute aanrader voor zakelijke groepen.

Mildred Versteeg
    1-11-2018

Tweedaags verblijf inclusief overnachting voor zakelijke training. Perfect geregeld, uiterst vriendelijk en zeer flexibel personeel, kamers prima, eten uitstekend. Ruime en prettige vergaderzaal van alle gemakken voorzien. Een aanrader.

Fantastisch.

Gerrit Bosch
    31-10-2018

Super ligging, aardige mensen wij vonden het eten super goed (als wel het ontbijt en avond eten. )Aardig personeel kamers vonden wij top (wel een upgrade gedaan).

Zeker aan te bevelen en wij komen hier zeker terug.