Noordereiland

hotels Noordereiland

Reviews over accommodaties in Noordereiland

Prima verzorgd hotel met goede service

Mooren,
    25-3-2017

Perfect hotel vlak bij vliegveld, met autoverhuur bedrijven om de hoek. Met gratis 24 uurs shuttle bus. Wij hebben hier verbleven na late aankomst op het vliegveld, om vervolgens de volgende morgen de camper op te halen in dezelfde wijk. Zeer vriendelijk personeel, prima zwembad en comfortable ruime kamers.

Gereisd met partner in januari 2017

Lekker centraal gelegen hotel

Jan en Ellen,
    29-10-2016

Hotel staat vlak bij SkyTower, maar dat is geen landmark om er te komen omdat er veel hoge gebouwen in de omgeving staan. Veel leuke dingen zijn hier op loopafstand. Ruime schone kamers. Gratis wifi en behulpzaam personeel. Naast het hotel is een kleine supermarkt, maar op 50 meter staat een veel grotere. In de directe omgeving zijn veel eetgelegenheden. Kamer heeft ook een keukenblok, zoals vaker in Nieuw Zeeeland..

Gereisd met partner in oktober 2016

Het is er geweldig, super.Prachtig land.

Marleen,
    1-5-2016

Het is belangrijk dat je goed en niet onvoorbereids daar naar toe gaat, vooral omdat je aan de andere kant van de wereld bent.

Gereisd met partner in december 2014

Super mooie kamer

colinda,
    7-3-2014

Heerlijk hotel. Prachtige kamer en super schoon. Appartement was van alle gemakken voorzien. Jammer dat wij er maar 1 nachtje verbleven. Had er nog wel wat langer willen blijven. De ligging ten opzichte van de stad was prima. Het personeel was vriendelijk. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Zwembad stelde niet zoveel voor.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

Paradijsje

karinhermens,
    29-7-2013

De lange oprit er naartoe belooft al veel goeds. Heerlijke plek, een mooi 'park' met cottages en een aantal studio's en appartementen in verschillende prijsklassen (wij zaten in een appartement met 1 slaapkamer en hadden een studio geboekt). Iedereen kan gebruik maken van de faciliteiten. Zo is er een natuurlijk zwembad, een hottub en een bbq bij het grote gezamenlijke terras. Zeer gastvrije ontvangst en sfeer, en leuk om te zien hoe de vriendelijke NL'se eigenaren hun draai hebben gevonden in NZ. Er wonen ook allemaal beestjes. Onze dochter van bijna 2 vond het geweldig om de pasgeboren biggetjes te aaien, de eenden, de honden en het 'wilde' konijn bij het zwembad. En dit alles op loopafstand van het centrum van Kerikeri. Met de auto is het niet ver naar Paihia, van waaruit je bijvoorbeeld een dolfijnentocht kan maken. Jammer dat we er niet langer dan 3 nachten bleven...

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013