hotels in Nieuwpoort

Reviews over Nieuwpoort

• 9JANSSENS ANN06-08-2020

MOOIE BADSTAD

Nieuwpoort heeft alles: een mooie verkeersvrije zeedijk, mooie winkelstraat, lekkere restaurants (zowel in het bad als in het stad). Mooie jachthaven, wandelpromenades. Kinderboerderij voor de kids... Zeker en vast 1 van de mooiste badsteden aan de Belgische kust.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Lieve Marien02-01-2020

Een mooie badstad

Mooie winkelstraat. Mooie promenade naar Nieuwportstad voor voetgangers en fietsers. Wil je ‘s avonds ergens iets drinken, heb je maar weinig keuze. Meeste gelegenheden zijn enkel om te eten. Aan de Kaai, lekkere restaurants. Marktplein in Nieuwpoortstad, stelt niet zo veel voor.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2019

• 10Ann02-12-2019

117932 We komen nog een derde maal terug

117932 Kleine maar pas vernieuwde kamer met goed verwarmde badkamer en goede bedden. Wegens werken op de gang kregen we gratis cava. De verse en knapperige pistolets bij het ontbijt zijn prima.

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2019

• 8Lydia17-09-2019

Een jeugdsentiment

Nieuwpoort bad. We gaan daar sinds 1977. Het was er rustig , voor de familie.... We hebben alle veranderingen meegemaakt, verbouwingen, bouwen.... We huurden voor een wknd een week,een maand, een jaar, dan jaarlijks.... Nieuwpoort is het slachtoffer van zijn eigen succes. Dus.......nu zijn we er even weg . Te druk, auto is baas, auto moeilijk te parkeren, geen hart voor minder mobiele mensen. Positief even vermelden dat het restaurant CASINO DE absolute aanrader is. Kwaliteit, properheid, kwantiteit.... allemaal top, en daarbij het toffe personeel....!!

• 9Stranden

Gereisd met partner in september 2019

• 10Johan13-08-2019

Helemaal fantastisch

Geweldig vriendelijk Parkeren Aan de boulevard kost 1 euro per uur...ongekend lage prijs

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

augustus 2019

• 6Kelly23-07-2019

Volgend jaar prachtig, nu ongezellige bouwplaats

Toen wij op de camping aankwamen op 13 juli schrokken wij ons kapot. Het hoofdgebouw en alle faciliteiten daaromheen worden momenteel gerenoveerd dus het is een bouwplaats. Op de website van Nieuwpoort was aangegeven dat er wat renovatiewerkzaamheden waren. Wij waren er helemaal niet van op de hoogte omdat wij bij Vacansoleil geboekt hadden en zij helemaal niks vermeld hadden. De vakantiehuisjes liggen dan ook direct aan het hoofdgebouw en naast de bouwplaats. Waar Vacansoleil, na vele telefoontjes en emails van onze kant, kiest om haar klanten in het ongewisse te houden over hoe dit gecompenseerd gaat worden hebben andere reisorganisaties dit direct netjes afgehandeld met hun klanten. Volgend jaar is het vast een prachtige camping maar nu voldoet het absoluut niet aan onze wensen en zijn wij zeer teleurgesteld in Vacansoleil. .

• 8Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 5Zorg voor natuur

juli 2019

• 3Stephanie Meyts21-07-2019

Boring and expensive

Nieuwpoort is boring and expensive, bit posh actually, I prefer Blankenberge or Middelkerke.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Willy14-07-2019

Aangename verrassing

Spijtig dat de stranden niet gekuist worden. Mooie winkelstraat. Goede parkeermogelijkheden.

• 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Els Hendriks27-06-2019

Prachtig

Je kunt er prachtig fietsen en met de kusttram ben je zo in het mooie Oostende.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met partner in mei 2019

• 5nizette jozef11-05-2019

het was goed

Wij zijn alleen in Sandeshoved geweest om 3 dagen te overnachten na onze busuitstappen door de dag. Alle andere zaken waren om 18 uur al dicht. De promenade was zo goed als leeg buiten een wandelaar met Hond.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur