Niederdürenbach

Reviews over Niederdürenbach

Prima

Hans Bink,
    21-10-2014

Vriendelijke ontvangst, prima kamer, niet extreem groot, van alle gemakken voorzien. Nespresso koffie gratis op de kamer. Prima ontbijt. Leuke tips voor wandelingen.

Gereisd met partner in oktober 2014

Fijn overnachtingsadres

lijado,
    27-9-2014

Nadat we aankwamen werden we uiterst vriendelijk ontvangen. We sliepen in kamer Königsee. Een mooie kamer niet al te groot maar alles is wel aanwezig. Goede bedden en een Nespresso koffievoorziening. Gewoon niets op aan te merken. 's-Nachts uitstekend geslapen want het is er rustig. "s-Ochtends van een prima ontbijt genoten. De ontbijtkamer biedt een mooi uitzicht op de Burg Olbrück. Hoewel er is de directe omgeving weinig te beleven is geldt dit niet voor de streek. Vanuit dit adres zijn veel leuke uitstapjes te organiseren en het hotel lijkt me ook wel geschikt voor een meerdaags verblijf. Kortom een aan te bevelen adres.

Gereisd met partner in september 2014

net hotel rustig gelegen

ilse,
    1-9-2014

Net hotel en zeer vriendelijke gastvrouw. Schone en verzorgde kamer. Heerlijk ontbijt. Hotel is rustig gelegen tegen een helling. Er is echter weinig op loopafstand in de buurt, je hebt de auto nodig om ergens te komen. Voor de kamers welke geen balkon hebben is er een algemeen terras ter beschikking.

Gereisd met partner in augustus 2014

Net hotel...

Marie- Josee en Bert,
    14-7-2014

Ontvangst zeer hartelijk door de gastvrouw.

Hotel netjes en een gezellig interieur.

Kamer nier overdreven groot/ ruim, maar van alle gemakken voorzien... incluis Nespresso apparaat (gratis).

Ontbijt ruim en overheerlijk.

Wij waren ervoor een tussenstop, maar je kunt er ook zeker wat langer blijven.

Gereisd met partner in juli 2014

Zeer aan te bevelen

wil geilen,
    2-9-2010

Vriendelijk personeel en een schitterende omgeving. Men moet wel van wandelen houden en dan kom je echt niets tekort. Ontbijt goed verzorgd en ruim meer dan voldoende.

Gereisd met vrienden in augustus 2010