Sorteren

hotels Nice

Reviews over Nice

Fijn hotel! Goede ligging, dicht bij het strand en de Wij

marie tormans
    1-8-2018

Fijn hotel! Goede ligging, dicht bij het strand en de winkelstraat Wij komen zeker nog eens terug!

Super!

Anja van den Berg
    2-6-2018

Dit is een basic maar compleet hotel op een absolute toplocatie (promenade, place Masséna, station, bussen, supermarken, restaurants). Geen lobby maar kleine receptie met mogelijkheid om koffers te stallen op laatste dag, om te kleden, desgewenst zelfs te douchen. Ontbijt op kamer is goed maar ook kleine kitchenette met Nespresso apparaat, bakkers en supermarkten naast de deur dus ook heel makkelijk om eigen ontbijt te verzorgen. Koken zou ook kunnen maar zoveel betaalbare restaurantjes naast de deur dus waarom zou je?! :)

Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig. Evt. goed excursies via hen te boeken. Straat weliswaar enigszins luidruchtig (maar met dichte ramen (er is goede airco) geen last van geluid) maar zo leuk om op uit kijken! Mochten wij ooit weer naar Nice gaan dan absoluut weer naar Ajoupa!!

Cultuur, strand en shoppen op wandelafstand hotel

Laura Janssen
    30-4-2018

Afstand luchthaven, verbinding openbaar vervoer was ideaal. Mooie omgeving met strand en groene parken. Veel te beleven.

Hotel was proper. Lekkere wijn in de bar.

Mocht ik ooit weer naar Nice gaan word het dit hot

Vosje
    24-4-2018

Super goed hotel aardig personeel mooie kamers en goede ligging

Ikke
    24-4-2018

Echt een fantastisch hotel, een schone moderne kamer en super vriendelijk personeel.

Zeker een aanrader!!!