We hebben een aantal aanbieders voor Nice voor je op een rij gezet:

Reviews over Nice

Prima hotel

ADRIENNE,
    6-12-2018

Prima hotel.. op goede locatie

Ontbijt en kamers in orde.

Gereisd anders in december 2018

Super

Elly,
    3-12-2018

Prijs kwaliteit en ligging geweldig, kamer super

Gereisd met vrienden in december 2018

Super vriendelijk personeel

STACEY,
    22-11-2018

Super vriendelijk personeel. Ruime kamers en super badkamer. Wel jammer dat er weinig plek was bij de welnessruimte (alle bedjes vol met handdoeken) en konden maar 4p max in de sauna dus was wachten tot er iemand uit ging. Zelfde verhaal met de jacuzzi. locatie was top!

Gereisd anders in november 2018

Fijn hotel! Goede ligging, dicht bij het strand en de Wij

marie tormans,
    1-8-2018

Fijn hotel! Goede ligging, dicht bij het strand en de winkelstraat Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd anders in augustus 2018

Super!

Anja van den Berg,
    2-6-2018

Dit is een basic maar compleet hotel op een absolute toplocatie (promenade, place Masséna, station, bussen, supermarken, restaurants). Geen lobby maar kleine receptie met mogelijkheid om koffers te stallen op laatste dag, om te kleden, desgewenst zelfs te douchen. Ontbijt op kamer is goed maar ook kleine kitchenette met Nespresso apparaat, bakkers en supermarkten naast de deur dus ook heel makkelijk om eigen ontbijt te verzorgen. Koken zou ook kunnen maar zoveel betaalbare restaurantjes naast de deur dus waarom zou je?! :)

Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig. Evt. goed excursies via hen te boeken. Straat weliswaar enigszins luidruchtig (maar met dichte ramen (er is goede airco) geen last van geluid) maar zo leuk om op uit kijken! Mochten wij ooit weer naar Nice gaan dan absoluut weer naar Ajoupa!!

Gereisd met partner in mei 2018